به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ابراهیم رییسی در سفر به خوزستان و حضور در مراسم افتتاح طرح آبرسانی غدیر بار دیگر بر عمل کردن صنایع و شرکت‌های بزرگ در استان خوزستان به مسئولیت‌های اجتماعی تاکید کرد. بپرهیز از خلف وعده که آن موجب نفرت خدا و مردم از تو مى شودامیر المومنین علیه السلام وی […]

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ابراهیم رییسی در سفر به خوزستان و حضور در مراسم افتتاح طرح آبرسانی غدیر بار دیگر بر عمل کردن صنایع و شرکت‌های بزرگ در استان خوزستان به مسئولیت‌های اجتماعی تاکید کرد.

بپرهیز از خلف وعده که آن موجب نفرت خدا و مردم از تو مى شود
امیر المومنین علیه السلام

وی عنوان کرد: «مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های بزرگ استان می‌تواند در جهت بازه شدن گر‌ه‌های استان بسیار نقش آفرین باشد.»

پیش از این رییس جمهور در نشست هیات دولت خواستار شفافیت نحوه هزینه‌کرد بوجه مسئولیت اجتماعی توسط شرکت‌ها و صنایع بزرگ شده بود.

مطالبه مردمی از رئیس جمهور و مجلس انقلابی شفاف سازی مصارف مسئولیت های اجتماعی مصرف شده تاکنون است! که صوت منتشر شده در فضای مجازی و جدال تلخ فی مابین نماینده ماهشهر و فریاد بر سر بخشدار سربندر و اتفاقات تلخ هزینه ساز که خوراک برای رسانه های معاند گردید بر سر بودجه شورای راهبردی خود نشانگر عدم ملموس بودن این هزینه کردن توسط مردم استان خوزستان طی سالیان اخیر میتواند باشد، این روزها شفافیت مصارف مسئولیت های اجتماعی سنگین ابر پتروشیمی مارون که برخی آن را فولاد مبارکه دوم میدانند پ بی شک تحقیق و تفحص در مجلس انقلابی را میطلبد ، می تواند مسیر شفاف سازی دیگر مسئولیت های اجتماعی را در راستای شعار شفافیت دولت و مجلس انقلابی برای مردم به ویژه مردم شهید پرور استان خوزستان باز و شبهه زدایی کند.

شایان ذکر است پس از گذشت چند روز از مطالبه پایگاه خبری شهید یاران با توجه به منویات مقام معظم رهبری دال بر رفع شبهه زدایی از استاندار ، مجمع نمایندگان استان خوزستان در خصوص شبهات برجای مانده در مورد پتروشیمی مارون و زیرمجموعه ها ، هیچ پاسخی از سوی هیچ دستگاه یا روابط عمومی استان خوزستان به این پایگاه خبری در این خصوص ارسال نشده است.

والعاقبه للمتقین

رئیس جمهور محترم جهت اطلاع

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت اطلاع