فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امام خمینی(ره) راهی روشن را گشود و رهبری ادامه داد و مردم نشان دادند که این راه غیر قابل مسدود شدن و مهار شدن است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان،سردار سید صادق حسینی عصر چهارشنبه در مراسم جشن انقلاب در روستای «هشمیز» بخش سیروان سنندج […]

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امام خمینی(ره) راهی روشن را گشود و رهبری ادامه داد و مردم نشان دادند که این راه غیر قابل مسدود شدن و مهار شدن است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان،سردار سید صادق حسینی عصر چهارشنبه در مراسم جشن انقلاب در روستای «هشمیز» بخش سیروان سنندج اظهار کرد: اهالی روستای هشمیز انقلابی و مومن بوده و برای انقلاب هزینه داده اند.
 
وی افزود: حرکت امام و انقلابیون در دهه ۶۰ یک حرکت اسلامی و بر مبنای مشارکت گسترده مردمی بوده است.
 
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد:امام از جنس مردم بود و در بین آن ها بود و مثل مردم زندگی کرد و در جریان معیشت و زندگی مردم در قبل و بعد از انقلاب بود.
 
سردار حسینی افزود:در شرایطی انقلاب اسلامی به اوج خودش رسید که کشور ما در یک شرایط بسیار نابهنجار سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و مذهبی بود و استقلال نداشت و مسئولان در منجلاب فساد غوطه ور بودند و از مردم فاصله گرفته بودند.
 
وی اظهار داشت: هر آنچه استکبار می خواست به وسیله شاه و دست نشاندگانش در کشور عملیاتی می شد و این خفت و خاری را امام خمینی (ره) و مردم آزاده ایران تحمل نکردند.
 
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: بر مبنای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران شاهد پیروزی انقلاب اسلامی بودیم چرا که اولین دستاورد انقلاب برای مردم ایران استقلال ایران اسلامی است.
 
سردار حسینی افزود: جمهوری اسلامی دومین دستاورد انقلاب اسلامی مردم ایران بود.
 
وی اذعان کرد: کلیدواژه بعدی انقلاب مردم ایران، آزادی به معنای واقعی و بر اساس آموزه های اسلامی بود.
 
سردار حسینی افزود: در ذیل این سه کلیدواژه عدالت اجتماعی محقق شده است که در دوران قبل از انقلاب وجود نداشته است و در برخورداری مردم از امکانات و خدمات رفاهی در نقاط مختلف، پیشرفت علمی در ابعاد مختلف نمود پیدا کرده است. 
 
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: امام خمینی(ره) با شعار خودباوری زمینه ساز برقراری عدالت اجتماعی در کشور شد.
 
سردار حسینی افزود: انقلاب اسلامی مردم ایران با بحث زنده کردن معرفت اسلامی، کرامت انسان ها و اسلام ناب محمدی آغاز شد چرا که در آن زمان پوسته ای از اسلام در کشور ما جاری بود که با پیروزی انقلاب شاهد جاری شدن اسلام ناب محمدی بودیم و از همان روزهای نخست با نهضت اسلامی در کشور حرکتی توفنده راه افتاد.
 
وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) راهی روشن را گشود و رهبری ادامه داد و مردم نشان دادند که این راه غیر قابل مسدود شدن و مهار شدن است.
 
سردار حسینی افزود: خیلی از جوامع مسلمان و غیر مسلمان و آزادی خواه و طالب عدالت واقعی در این مسیر حرکت کردند و همچنان در حرکت هستند.
 
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: امام یک شخصیت انقلابی بود و وابسته به هیچ قدرتی و ثروتی نبود.
 
سردار حسینی افزود: روح بلند امام با روح خدایی مردم یکی شد و در جسم میلیون ها ایرانی جاری و ساری بود و مردم در مقابل تمامی دشمنان انقلاب ایستادند و سختی ها را پشت سر گذاشتند و منظومه فکری امامین انقلاب را به نحو احسن پیاده کردند و این مهم نشأت گرفته از ایمان راسخ مردم نسبت به آموزه های اسلامی است.
 
وی اذعان کرد: نسل سوم امروز انقلابی تر از دهه ۶۰ ایستاده اند و به فضل الهی و با تبعیت از منویات رهبری بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.
 
سردار حسینی افزود: مردم ما شایسته والاترین خدمات هستند و مسئولان باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند.
 
وی خاطرنشان کرد: خدمات نظام به مردم بعد از انقلاب قابل شمارش نیست اما با نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم اما باید با مدیریت شایسته نیازهای مردم برطرف شود.
 
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: در شرایط جدید و در دولت جدید حداکثر نیازهای مردم رفع شود و به مشکلات مردم رسیدگی ویژه شود.
 
سردار حسینی افزود: مردم این منطقه هم با سختی های طبیعت و هم با معاندین می جنگند و این نشانه ایمان راسخ شماست.
 
وی خاطرنشان کرد: آمریکا در برابر اراده آهنین ملت ایران تسلیم شده است و این یک شعار نیست بلکه یک واقعیت است.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان