معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان تنگستان:کسب رتبه های برتر استانی و کشوری در جشنواره های آموزشی و پژوهشی توسط معلمان و دانش آموزان تنگستانی ماه نسا سروری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، از کسب رتبه های برتر استانی و کشوری در جشنواره های آموزشی و پژوهشی توسط معلمان و دانش آموزان […]

معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان تنگستان:
کسب رتبه های برتر استانی و کشوری در جشنواره های آموزشی و پژوهشی توسط معلمان و دانش آموزان تنگستانی

ماه نسا سروری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، از کسب رتبه های برتر استانی و کشوری در جشنواره های آموزشی و پژوهشی توسط معلمان و دانش آموزان شهرستان تنگستان خبر داد.

معاون آموزشی آموزش و پرورش تنگستان، ضمن تبریک هفته پژوهش به پژوهشگران و نویسندگان اظهار داشت: معلمان تنگستان در سال گذشته ۴۵ رتبه برتر استانی و کشوری در جشنواره های آموزشی و پژوهشی را کسب کردند.

وی افزود: درجشنواره تدبیر؛نوآوری؛اقدام پژوهی، درس پژوهی و تولید محتوا نیز رتبه های برتر را به خود اختصاص داده اند و این نشان دهنده جایگاه خوب معلمان تنگستان در بحث توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای در این شهرستان است.

سروری اظهار داشت: تنگستان در بحث میانگین نمرات که مهمترین شاخص کیفیت آموزشی در آموزش و پرورش محسوب می شود در سال ۹۵ جایگاه پانزدهم بین ۱۸ منطقه و شهرستان آموزش و پرورش را داشته ولی به همت و تلاش همکاران در سال ۹۶ این جایگاه به رتبه هشت و در سال ۹۷ به رتبه شش و در سال ۹۸ رتبه ۵ و در سال ۹۹ به رتبه چهارم و در سال جاری به رتبه دوم ارتقا پیدا کرد.

وی اذعان کرد: دانش آموزان تنگستان توانستند در رشته ریاضی و علوم تجربی؛ رتبه اول را در میانگین نمرات به خود اختصاص دهند و در رشته علوم انسانی جایگاه دوم را کسب کردند.

معاون آموزشی آموزش و پرورش تنگستان بیان کرد: در زمینه کنکور در سال « ۹۵» ۲۷ نفر ورودی داشتیم و علت اصلی کمبود منابع انسانی را می توانیم در این مسئله جستجو کنیم و در سال «۹۶» ۵۵نفر و در سال« ۹۷» ۶۰ نفر و در سال « ۹۸» ۸۳ نفر و در سال «۹۹» ۷۵ نفر و در سال گذشته ۸۷ نفر از دانش‌آموزان ما به دانشگاه‌های دولتی راه پیدا کردند و مشکل عمده ما در تنگستان یعنی کمبود منابع انسانی به این طریق به زودی برطرف خواهد شد.
وی در پایان ضمن تشکر از همه کسانی که منجر به این موفقیت ها شده اند، اظهار امیدواری کرد: این همکاری و همدلی در جهت توسعه تنگستان و موفقیت دانش آموزان تنگستانی ادامه داشته باشد.
خبر نگار:متین نادر طهرانی