مردم با حضور در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنند امام جمعه اصفهان گفت: رهبر انقلاب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را یکی از مؤلفه‌های مهم می‌داند و مردم با حضور در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از دفتر امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد […]

امام جمعه اصفهان گفت: رهبر انقلاب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را یکی از مؤلفه‌های مهم می‌داند و مردم با حضور در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از دفتر امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد شامگاه جمعه در جمع مردم اردستان در آستان مقدس امامزاده موسی (ع) این شهر، اظهار داشت: افراد باتقوا کسانی هستند که زبان خود را کنترل می‌کنند چرا که یکی از گناهان عمده، گناهان زبان است، دروغ، تهمت و غیبت یکی از گناهان کبیره بوده و افرادی که زبان خود را نمی‌توانند کنترل کنند مؤمن نیستند.

وی افزود: دین اسلام همراه با روحانیت است، همه ما تابع امام و رهبری هستیم، مردم باید در انتخابات به کسی رأی دهند که اهل دروغ و تهمت نباشد همچنین نسبت ناروا زدن به دیگران یکی دیگر از گناهان کبیره است.

امام‌جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را یکی از مؤلفه‌های مهم می‌داند و بر آن تأکید بسیاری دارد همچنین مردم با حضور در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد تأکید کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی امنیت کشور را تحقق می‌دهد چرا که اگر فقط ۳۰ درصد مردم در انتخابات شرکت کنند ۷۰ درصد مابقی به دشمنان رأی داده‌اند بنابراین مردم ولایت‌مدار و انقلابی با شرکت در انتخابات، موجبات شکست دشمن را فراهم می‌آوردند.

وی یادآور شد: ایران اسلامی در طول هشت سال جنگ تحمیلی با امکانات بسیار کم و ناچیز در برابر تمام دنیا و رژیم بعثی ایستادگی و مقابله کردند که یک وجب از خاک ایران توسط دشمنان تصرف نشد و باید گفت دشمنان انقلاب اسلامی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند