معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم گفت: مهلت دانشجویان شرکت‌کننده در اربعین برای دفاع از پایان‌نامه تا پایان مهرماه تمدید شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری دانشجوعبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: در زمان برگزاری پیاده روی اربعین و بر اساس تقویم دانشگاهی، دانشگاهها بازگشائی می شوند و […]

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم گفت: مهلت دانشجویان شرکت‌کننده در اربعین برای دفاع از پایان‌نامه تا پایان مهرماه تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری دانشجوعبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: در زمان برگزاری پیاده روی اربعین و بر اساس تقویم دانشگاهی، دانشگاهها بازگشائی می شوند و بسیاری از دانشجویان درگیر دفاع از پایان نامه هستند.

وی افزود: هماهنگی هایی با معاونت آموزشی وزارت علوم و دانشگاهها صورت گرفته تا دانشجویانی که قصد عزیمت به این سفر را دارند مهلت دفاع از پایان‌نامه تا پایان مهرماه تمدید شود.

کلانتری خاطرنشان کرد: اگر هم دانشگاهها در این بازه زمانی بازگشائی شوند غیبت دانشجویان حاضر در پیاده روی اربعین موجه خواهد بود.