علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی: به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، در ابتدای فعالیت مجلس یازدهم دیوان محاسبات مجلس قبل به ریاست مرحوم عادل آذر گزارشی درباره نحوه اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی را منتشر کرد که بهتر است مسئولان دولت قبل این گزارش را بار دیگر ببینند. قرار بود ارز۴۲۰۰ تومانی برای تامین ارزان […]

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، در ابتدای فعالیت مجلس یازدهم دیوان محاسبات مجلس قبل به ریاست مرحوم عادل آذر گزارشی درباره نحوه اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی را منتشر کرد

که بهتر است مسئولان دولت قبل این گزارش را بار دیگر ببینند.

قرار بود ارز۴۲۰۰ تومانی برای تامین ارزان کالاهای اساسی اختصاص یابد اما دولت قبل این ارز را در اختیار نورچشمی‌ها قرار داد و من گزارش مکتوب دارم که با این ارز که سرشار از رانت و فساد بود، غذای سگ و گربه و سنگ پا وارد کشور شد.

اینکه برخی که کارنامه و عملکردشان دردولت قبل مشخص است، بخواهند از اعتراضات مردم سوءاستفاده کنند باید پاسخگوی اقدامات خود باشند. البته موافق هستیم که قیمت ارز باید پایین بیاید نقدینگی کنترل شود.

معیشت و زندگی مردم باید بهبود یابد، تلاش دولت و مجلس هم در همین راستا است اما این عزیزان به کارنامه خود نگاه کنند و بعد دیگران را نقد کنند.