سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: زائران کربلا در ایام اربعین، برای تهیه بلیت هواپیما، صرفا از طریق سایت‌های مجاز اقدام کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ جعفر یازرلو با اشاره به اینکه امسال، با هدفِ فراهم کردن دسترسی آسان، بلیت‌های اربعین، برخط و با قیمت تعیین شده به فروش می رود، از زائران […]

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: زائران کربلا در ایام اربعین، برای تهیه بلیت هواپیما، صرفا از طریق سایت‌های مجاز اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ جعفر یازرلو با اشاره به اینکه امسال، با هدفِ فراهم کردن دسترسی آسان، بلیت‌های اربعین، برخط و با قیمت تعیین شده به فروش می رود، از زائران خواست بلیت های اربعین را در پرواز‌های مستقیم بین ایران و عراق صرفا از طریق پایگاه رسمی هر یک از شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و خارجی و دفاتر فروشِ برخطِ منتخب که اسامی آن‌ها در سایت سازمان هواپیمایی کشوری قرار داده شده است و به روز می‌شود، خریداری کنند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کدام از شرکت‌های هواپیمایی، مجاز به فروش بلیت به غیر از دو روش فوق نیستند، گفت: زائران برای اجتناب از بروز تخلفاتی مانند فروش بالاتر از نرخ تعیین شده و صدور بلیت‌های جعلی به دست عده‌ای از دلالان و سوداگران، با برنامه ریزی دقیق برای تهیه بلیت به صورت رفت و برگشت اقدام کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از مسافران خواست در صورت مشاهده تخلف در نرخ و استفاده از مَجاریِ فروشِ غیرمجاز، موضوع را از طریق سامانه حقوق مسافرِ سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.caa.gov.ir اطلاع دهند تا در اسرع وقت، با متخلفان برخورد شود.