✍ سلمان زین العابدینیفعال اجتماعی و سیاسی چند روزی است که موضوع صحت مدرک تحصیلی خانم زهرا شیخی نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی مطرح است.از یکسو ایشان هنوز برای تنویر افکار عمومی اقدام به انتشار مدرک تحصیلی ادعایی نکرده اند و از سوی دیگر سخنگوی سازمان نظام پزشکی نیز صرفا در اظهاراتی نسبت به […]

✍ سلمان زین العابدینی
فعال اجتماعی و سیاسی

چند روزی است که موضوع صحت مدرک تحصیلی خانم زهرا شیخی نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی مطرح است.
از یکسو ایشان هنوز برای تنویر افکار عمومی اقدام به انتشار مدرک تحصیلی ادعایی نکرده اند و از سوی دیگر سخنگوی سازمان نظام پزشکی نیز صرفا در اظهاراتی نسبت به رد ادعاهای مطرح شده پرداخته اند که به نظر بنده این کار به ابهامات دامن زده است.

موضوع این است که خانم زهرا شیخی در تبلیغات انتخاباتی سال ۹۸ ادعا کرده اند که دارای مدرک تخصصی لمفولوژی می باشند و در برنامه های تلویزیونی متعدد نیز با همین عنوان خود را معرفی کرده اند اما بر اساس اظهارات و شواهد منتشر شده توسط برخی فعالان رسانه ای ، ظاهرا ادعای ایشان صحت نداشته و در آن زمان فاقد این مدرک بوده اند.
علی ایحال ساده ترین راه ممکن این است که سرکار خانم شیخی برای پایان دادن به همه شائبه ها ، مدارک تحصیلی خود را که در آن زمان کسب کرده اند در اختیار رسانه ها قرار دهند تا افکار عمومی قضاوت کنند.

به خاطر داریم در زمان انتخابات ریاست جمهوری نیز موضوع مشابهی رخ داد که حضرت آیت الله رئیسی در همان زمان با فروتنی مدارک تحصیلی خود را در اختیار رسانه ها قرار دادند و ابهامات برطرف شد.

سرکار خانم شیخی، مستحضر باشید علاوه بر رسانه ها و افکار عمومی ، جوانان انقلابی شهر اصفهان نیز که در انتخابات سال ۹۸ تمام آبروی خود را صرف رای آوردن لیست مجمع نیروهای انقلاب اصفهان که جنابعالی نیز در آن حضور داشتید ، کردند هم اکنون منتظر شفاف سازی شما هستند تا شائبه ها رفع شود و بهانه از دست رسانه های معاند گرفته شود.

حضرت على علیه السلام می فرمایند:
الصِّدقُ  ، خَیرُ القَولِ
راستى ، بهترین سخن است.

وَالعاقِبَهُ لِلمُتَّقینَ
۱۰/آبان/۱۴۰۲