دکتر زارعی‌کوشا، استاندار کردستان درگذشت مرحومه کبری میهمی ، مادر شهید منوچهر سعیدی از شهدای والام مقام مدافع حرم شهرستان قروه را در پیامی تسلیت گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، متن پیام به این شرح است:صبر و شکیبایی مادران شهدا که عزیزان خود را در راه ترویج و اعتلای آرمان […]

دکتر زارعی‌کوشا، استاندار کردستان درگذشت مرحومه کبری میهمی ، مادر شهید منوچهر سعیدی از شهدای والام مقام مدافع حرم شهرستان قروه را در پیامی تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، متن پیام به این شرح است:
صبر و شکیبایی مادران شهدا که عزیزان خود را در راه ترویج و اعتلای آرمان ها و ارزشهای والای انقلاب اسلامی هدیه کردند در وصف نمی گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر و ایمان این بانوان مومن و والا مقام نیست.
خبر درگذشت بانوی مومنه، « مرحومه کبری میهمی» که نشان پرافتخار مادر شهید معزز و مدافع حرم «منوچهر سعیدی » را بر سینه داشت، موجب تأثر و تألم گردید.
این بانوی فداکار با تربیت فرزندی مؤمن ومتعهد به آرمان های نظام و انقلاب و تحمل سختی ها و مشکلات فراوان اسوه صبر و بردباری گردید و شهید منوچهر سعیدی به عنوان نخستین شهید مدافع حرم استان کردستان مایه افتخار و عزت برای مردم این دیار به شمار می رود.
ضایعه درگذشت این بانوی فداکار و ایثارگر را به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و خانواده محترم و مکرم ایشان و مردم شهید پرور و و‌لایت مدار شهرستان قروه تسلیت عرض نموده و ضمن ابراز همدردی، از درگاه ایزد سبحان برای آن فقیده‌ی سعیده علو درجات، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان به ویژه بستگان و بیت محترم، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماید.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان