جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودروی سواری بنز قاچاق به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سردار” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس […]

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودروی سواری بنز قاچاق به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سردار” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت بالای خود از وجود یک دستگاه خودروی بنز قاچاق در یکی از کارگاه های سطح شهر اصفهان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم با اخذ مجوز از مرجع قضائی در حضور متصدی کارگاه از محل بازدید کردند که در نتیجه این عملیات یک دستگاه خودروی سواری بنز با پلاک گذرموقت فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی که به صورت قاچاق وارد استان شده بود کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش این خودرو توسط کارشناسان مربوطه ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است اظهار داشت: در نهایت خودرو توقیف و مالک آن نیز دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.