استاندار کردستان به کارها و اقدامات امید بخش دولت در ماههای گذشته اشاره کرد و گفت: اقدامات امید بخش دولت برای توسعه و آبادانی کردستان با قدرت ادامه خواهد داشت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، دکتر اسماعیل زارعی کوشا در همایش طلایه‌داران تبلیغ، گردهمایی مبلغین شهرستان سنندج در ماه مبارک رمضان، […]

استاندار کردستان به کارها و اقدامات امید بخش دولت در ماههای گذشته اشاره کرد و گفت: اقدامات امید بخش دولت برای توسعه و آبادانی کردستان با قدرت ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، دکتر اسماعیل زارعی کوشا در همایش طلایه‌داران تبلیغ، گردهمایی مبلغین شهرستان سنندج در ماه مبارک رمضان، ضمن محکومیت حادثه روی داده در صحن رضوی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رمضان کردستان ماموستا شیخ الاسلام و ملا برهان عالی، گفت: دولت سیزدهم دوره‌ای جدید از مدیریت اجرایی در کشور را آغاز کرده و در شش ماه گذشته اقدامات و کارهای دولت مورد تایید و تحسین رهبری قرار گرفته که برای مجموعه دولت افتخارآفرین است.
دکتر زارعی کوشا با بیان اینکه روحانیون حافظان دین خدا و مرجع مردم در مساجد و منبرها هستند و باید در جریان مسائل استان برای تبیین درست موضوعات قرار داشته باشند، عنوان کرد: دولت با مشکلات و موضوعات انباشته شده بسیاری روبر است، اما مصمم است با کار جهادی و پیروی از منویات رهبری مشکلات را برطرف و دوره ای موفق از خدمت به مردم را ارائه دهد.
وی کردستان را دارای ظرفیت ها و منابع سرشار طبیعی نام برد و افزود: این استان با همه پتانسیل ها با کمبودها و مشکلات انباشته شده‌ای دست به گریبان است، اما مدیران با عزم جدی و کار جهادی برای تعالی و توسعه آن قدم برخواهند داشت.
دکتر زارعی کوشا با بیان اینکه نکته اتکاء و توجه ما علاوه بر اولویت های تعین شده نظیر اشتغال و مسکن که مورد توجه دولت قرار دارد بر مسائل خاص استان نظیر تامین آب شرب سالم و پایدار برای مردم متمرکز است، گفت: یکی از مشکلات استان تامین آب شرب سالم و بهداشتی و پایدار برای مردم برخی شهرها و روستاها است و در این راستا قدم های بسیار بلندی برداشته شده است.
استاندار کردستان اظهار کرد: در هفته آینده بسیج سازندگی استان با ۵۷۰ میلیارد تومان تخصیص وبا یک قرارداد ۳۰ ماهه، ۱۶۹ روستا را از مشکل تنش آبی نجات خواهیم داد که قدم بی سابقه ای است و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
وی ادامه داد: در سفر اخیر وزیر محترم نیرو به کردستان بیش از هزار میلیارد تومان علاوه بر اعتبارات مصوب دریافت شد تا در سطح استان برای پروژه‌های آبرسانی هزینه شود.
زارعی کوشا همچنین به احصاء فرصت های سرمایه گذاری در استان برای ایجاد تغیر و تحول در اقتصاد و معیشت مردم نیز اشاره کرد و افزود: علاوه بر تلاش شبانه روزی برای بهبود معیشت مردم به حضور خود و مدیران اجرایی در شهرستان‌ها و بخش ها اهمیت می‌دهیم.
استاندار کردستان عنوان کرد: سفرهای کاری به شهرستانها و بخش های مختلف استان ادامه می یابد تا مدیران علاوه بر حضور در میان مردم و لمس مشکلات بتوانند تصمیمات عملیاتی اتخاذ کنند.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان