پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین‌ا‌لمللی دکوراسیون داخلی قطر La Maison پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین المللی دکوراسیون داخلی قطر در اردیبهشت ماه برگزار می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، برگزاری پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین المللی دکوراسیون داخلی قطر با عنوان La Maison در تاریخ ۱۹ الی ۲۳ اردیبهشت […]

پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین‌ا‌لمللی دکوراسیون داخلی قطر La Maison

پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین المللی دکوراسیون داخلی قطر در اردیبهشت ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، برگزاری پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین المللی دکوراسیون داخلی قطر با عنوان La Maison در تاریخ ۱۹ الی ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با شرایط ویژه، جهت اعزام هیات تجاری در دستور کار نمایشگاه اصفهان قرار گرفت.

ثبات و آرامش حاکم در کشور هدف، روابط اقتصادی و تجاری مساعد قطر با ایران، درآمد سرآنه قابل توجه و علاقه مردم این کشور به محصولات تزیینی و لوکس ایرانی از جمله فرش دستباف و ماشینی، تابلو فرش، مبلمان و صنایع دستی بازار این کشور را تبدیل به یکی از مقاصد صادراتی برای تجار و تولیدکنندگان ایرانی کرده است.

بدیهی است تولیدکنندگان و صادرکنندگان برتر کشور با حضور در رویداد مذکور ضمن بهره‌مندی از تخفیف ویژه پاویون ملی ایران ، فرصت معرفی توانمندی‌ها و پتانسیل‌های خود در بازار این کشور، ملاقات رو در رو با شرکای تجاری و همچنین آشنایی با سلیقه و نیاز مخاطبین را پیدا خواهند کرد.