بنای سپاه بر ایمان، اعتقاد و معنویت است نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: بنای سپاه بر ایمان، اعتقاد و معنویت بنیان گذاشته شده و بنیان‌گذار انقلاب اسلامی هم بزرگ‌ترین تدبیری که داشتند این بود که این نهال مقدس را برای حفاظت از انقلاب در ایران غرس کردند. حجت‌الاسلام رحمت‌الله […]

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: بنای سپاه بر ایمان، اعتقاد و معنویت بنیان گذاشته شده و بنیان‌گذار انقلاب اسلامی هم بزرگ‌ترین تدبیری که داشتند این بود که این نهال مقدس را برای حفاظت از انقلاب در ایران غرس کردند.

حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگ و اندیشه پایگاه خبری شهید یاران، ضمن تبریک هفته معلم، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری، اظهار کرد: به ابتکار مسئولان نمایندگی ولی فقیه در سپاه، از همان دوران امام خمینی (ره)، سالروز شهادت استاد شهید مطهری را به‌عنوان روز عقیدتی نام‌گذاری کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به برنامه‌های این هفته، افزود: در این ایام شهادت شهید مطهری برنامه‌هایی را جهت تجلیل از مقام اساتید و مربیان عقیدتی و متربیان نمونه در نظر داریم؛ همچنین گزارش یک‌ساله از برنامه اعتقادی و معنوی ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: نکته قابل‌توجه این است که بنای سپاه بر ایمان، اعتقاد و معنویت بنیان گذاشته شده و بنیان‌گذار انقلاب اسلامی هم بزرگ‌ترین تدبیری که داشتند این بود که این نهال مقدس را برای حفاظت از انقلاب اسلامی در ایران غرس کردند و روزبه‌روز هم بالنده شده و رشد پیدا کرده است.

صادقی ادامه داد: امروز می‌بینیم سپاه در دنیا حرف اول را می‌زد و اگر به عملیات وعده صادق و گرفتن انتقام خون شهدای عزیزمان افتخار می‌کنیم، با دستان مبارک این پاسداران عزیزی است که همه وجودشان با مسائل اعتقادی و قرآنی عجین شده و هیچ فاصله‌ای بین یک پاسدار و مبانی دینی نیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تأکید کرد: اگر شهید خرازی، شهید حججی، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای دیگر در دامان و مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام و روحانیت بزرگ شدند، ولایت‌مداری و شهادت‌طلبی آنها مرهون مسائل اعتقادی است که کسب کردند.

وی در پایان ضمن تبریک هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی، گفت: شهید مطهری بزرگ‌ترین حق را به گردن جوانان و نوجوانان ما و مردم ایران اسلامی دارد و باید یاد و خاطره این استاد شهید بزرگوار را زنده نگه داریم.