فرمانده انتظامی شهرستان دهگلان گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی محموله قاچاق شامل انواع لوازم یدکی خودرو به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، سرهنگ یوسف، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مقدار قابل توجهی لوازم یدکی […]

فرمانده انتظامی شهرستان دهگلان گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی محموله قاچاق شامل انواع لوازم یدکی خودرو به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، سرهنگ یوسف، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مقدار قابل توجهی لوازم یدکی خودرو در بازرسی صلوات آباد از خودروهای عبوری رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی، پلیس در بازرسی از خودرو ها ۹۸۰ قطعه انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق و فاقد هر گونه مجوز قانونی را کشف و ضبط کرد.

فرمانده انتظامی دهگلان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، یادآور شد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی مبادله و خرید و فروش کالای قاچاق را ضربه سخت و سنگینی براقتصاد داخلی واشتغال عنوان کردو گفت: پلیس بصورت قاطع با تمام توان وتجهیزات باانواع کالای قاچاق وقاچاقچیان برخوردسختی خواهد داشت و ازشهروندان می خواهیم درصورت مشاهده چنین مواردی آن را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان