رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان همراه با مدیران این دفتر با علی تمنایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت الاسلام محمد قیصری، رییس حوزه ریاست و روابط عمومی این دفتر با بیان این که دیدار در دفتر مدیرکل فرهنگ و […]

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان همراه با مدیران این دفتر با علی تمنایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت الاسلام محمد قیصری، رییس حوزه ریاست و روابط عمومی این دفتر با بیان این که دیدار در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان متعهد شد در زمینه پشتیبانی علمی، تجارب خود از برگزاری نشست ها و همایش های ادیان توحیدی در سالیان گذشته برای احیای دبیرخانه در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان قرار دهد.

وی افزود: به دلیل تنوع دینی گسترده و ریشه دار و دغدغه ای که از طرف اندیشمندان اسلامی و دیگر ادیان درباره لزوم وحدت بین آحاد جامعه و نیز جلوگیری از بحران معنوی در بین جوانان برای هماهنگی این امر خطیر، در سالیان گذشته، دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، سنگ بنای دبیرخانه ی ادیان توحیدی را پایه ریزی کرده بود.

رییس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در آینده ای نزدیک نشست صمیمی و پرسش و پاسخ بین مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان با طلاب، مبلغان و روحانیون شاخص استان اصفهان برنامه ریز و برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این که در زمینه گرفتن مجوز برای گروه های تبلیغی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اساتیدی را برای تبیین فرایند و تسهیل دریافت مجوزهای لازم معرفی خواهد کرد، گفت: این اداره کل برای ترویج امور دینی و فرهنگی اساتیدی را برای آموزش در زمینه های هنری، فنی و… در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان قرار خواهد داد.

حجت الاسلام قیصری تصریح کرد: با همکاری طرفین همایش مفاخر تبلیغی برای چند نفر از مفاخر استان اصفهان برنامه ریزی و در سال جاری برگزار خواهد شد.

وی عنوان داشت: در این جلسه توافق شد کتاب های چاپ شده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان که متناسب با سن جوانان است برای کتاب خانه های استان در تیراژ مشخص خریداری و در اختیار علاقه مندان قرار داده شود.

رییس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: از طرف این دفتر چند نفر به عنوان بررسی کننده کتب حوزه دین و معارف اسلامی با شاخص های اعلامی معرفی خواهند شد و این دفتر اعلام آمادگی کرد که تعدادی از طلاب مجرب را برای تصدی پست رئیس اداره کانون مساجد سطح استان معرفی نماید.