سامانه پیامکی ۱۱۰۸۷ راهی برای ارتباط شهروندان با مرکز فوریتی پلیسی ۱۱۰ معاون عملیات انتظامی استان از فعال بودن سامانه پیامکی مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ خبرداد و گفت: عموم مردم ، شهروندان می توانند نیازهای پلیسی و هر گونه اطلاعات و اخبار خود را به سامانه پیامکی ۱۱۰۸۷ ارسال کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه […]

سامانه پیامکی ۱۱۰۸۷ راهی برای ارتباط شهروندان با مرکز فوریتی پلیسی ۱۱۰

معاون عملیات انتظامی استان از فعال بودن سامانه پیامکی مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ خبرداد و گفت: عموم مردم ، شهروندان می توانند نیازهای پلیسی و هر گونه اطلاعات و اخبار خود را به سامانه پیامکی ۱۱۰۸۷ ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ” عبدالحمید خسروانی ” در تشریح این خبر با بیان این که مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی و رسیدگی به نیازهای حوزه نظم و امنیت عموم مردم است؛ بیان داشت: با توجه به راه اندازی سامانه پیامکی ۱۱۰۸۷ در کردستان، همشهریان عزیز می توانند به صورت پیامکی با ۱۱۰ تماس و ارتباط بگیرند.
معاون عملیات انتظامی استان افزود: هر هموطنانی که  با ارسال مورد و آدرس خود به سامانه پیامکی ۱۱۰۸۷ از پلیس کمک بخواهد، کاربران ۱۱۰ نیز با جدیت و تلاش مضاعف برای رسیدگی به نیازهای امنیتی این امداد خواهان عمل خواهند کرد.
سرهنگ خسروانی با اشاره به آثار مطلوب این سیستم در خدمت رسانی و پاسخگویی به موقع به نیازهای پلیسی مردم، خاطرنشان کرد: با هدف خدمت رسانی مضاعف، سامانه پیام کوتاه ۱۱۰۸۷ در کردستان  به صورت رسمی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

کویستان عبدالحکیمی