به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پیامی ۱۰ اردیبهشت ماه “روز ملی صنعت برق” را به کارمندان حوزه صنعت برق تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: امروزه، توسعه و پیشرفت روزافزون صنعت برق ایران در گرو توانمندی و تخصص تلاشگران این […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پیامی ۱۰ اردیبهشت ماه “روز ملی صنعت برق” را به کارمندان حوزه صنعت برق تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

امروزه، توسعه و پیشرفت روزافزون صنعت برق ایران در گرو توانمندی و تخصص تلاشگران این عرصه حیاتی است، آنانی که چرخ های صنعت کشور را با تلاشی جهادگونه، پرشتاب تر از گذشته به گردش در می آورند و مسیر بالندگی ایران اسلامی را هموار می سازند.

بنده و همکارانم بر خود می بالیم که خداوند این توفیق را به ما ارزانی داشته که در نهاد خدمتگزار به مردم در حال خدمت به نظام و انقلاب هستیم چراکه به راستی فعالان صنعت برق، خادمانی بی منت و تلاشگرانی خستگی ناپذیرند که رسالت خود را در روشن کردن چراغ خانه هموطنان و گرداندن چرخ صنعت و اقتصاد کشور می دانند.

در ادامه این پیام به اجرای طرح های اصلاح و بهسازی شبکه در مناطق شهری و روستایی استان اشاره شده و آمده است: اجرای موفق طرح بهارستان و اصلاح و بهسازی تجهیزات شبکه برق ۳۵۸ روستای استان و همچنین تبدیل قریب به ۲ هزار کیلومتر شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار، ایجاد بستر لازم جهت اصلاح روشنایی معابر سطح شهرها و روستاهای استان در سال جدید، ایجاد زیرساخت های نرم افزاری خدمات غیرحضوری و … تنها بخشی ازموفقیت های این شرکت در سال گذشته بوده است که این دستاوردها جز با تلاش و همت نیروهای عملیاتی – اجرایی و پشتیبانی میسر نبود که امیدواریم در آینده نیز در سایه همدلی، تلاش و همت والا و بهره گیری از دانش های نوین در حوزه های مهندسی و بهره برداری گام های مهم و اساسی در راستای ارتقاء هرچه بیشتر خدمات و نحوه خدمت رسانی به شهروندان برداشته شود.

اینجانب به پاس همراهی، صبوری و تلاش خستگی ناپذیر تمام همکاران این مجموعه ، فرا رسیدن ۱۰ اردیبهشت ماه “روز ملی صنعت برق ” را محضرهمکاران و تلاشگران صنعت برق و خانواده محترم آنان که بی شک در کسب این موفقیت ها یار و پشتیبان بوده اند، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان موفقیت و سربلندی های روز افزون برایشان آرزومندم.

امیدوارم شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان که به عنوان دستگاه پیشرو در حوزه توسعه و اصلاح شبکه برق وانرژی های پایدار شناخته می شود بیش از پیش، در راستای تامین برق مطمئن و پایدار و ارائه خدمات مطلوب به مشترکان و جلب رضایت شهروندان گام بردارد.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان