دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه وجود امنیت در کردستان ستودنی است،گفت: پلیس در ایجاد امنیت به خوبی نقش آفرینی می کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت الاسلام والمسلمین” حمید شهریاری” در حاشیه اولین اجلاس منطقه ای وحدت اسلامی که در سنندج برگزار شد، بیان داشت: […]

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه وجود امنیت در کردستان ستودنی است،گفت: پلیس در ایجاد امنیت به خوبی نقش آفرینی می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت الاسلام والمسلمین” حمید شهریاری” در حاشیه اولین اجلاس منطقه ای وحدت اسلامی که در سنندج برگزار شد، بیان داشت: مسئولان امنیتی و انتظامی استان زحمات زیادی برای تامین امنیت کشیدند که این نعمت مهم بسیار ارزشمند است.

وی افزود: کارکنان انتظامی و دیگر نهادهای امنیتی با  تلاشی قابل تقدیر، امنیت از مرز های استان تا داخل شهرها را به خوبی برقرار کردند و آرامش خوبی حاکم است.

دبیر کل مجمع  جهانی تقریب مذاهب  اسلامی با  بیان اینکه قدردان این زحمات در ایجاد تامین نظم و امنیت هستیم، گفت: امیدواریم خداوند به آنان توفیق و سلامتی بدهد.

حجت الاسلام شهریاری افزود: مجموعه انتظامی با جان و دل  در جهت امنیت و آسایش روانی شهروندان نقش آفرینی می کنند که نمونه ای از آن را در تامین امنیت این مراسم شاهد بودیم.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان