پیرحسین کولیوند به همراه رئیس سازمان امداد و نجات و رئیس سازمان داوطلبان به استان اصفهان سفر کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هلال احمردکتر کولیوند در بدو ورود به اصفهان مورد استقبال دکتر خاتمی نماینده مردم خوانسار در مجلس شورای اسلامی و رئیس اسبق جمعیت هلال‌احمر […]

پیرحسین کولیوند به همراه رئیس سازمان امداد و نجات و رئیس سازمان داوطلبان به استان اصفهان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هلال احمردکتر کولیوند در بدو ورود به اصفهان مورد استقبال دکتر خاتمی نماینده مردم خوانسار در مجلس شورای اسلامی و رئیس اسبق جمعیت هلال‌احمر قرار گرفت. سپس از پایگاه‌های امدادی گلپایگان بازدید و از خدمات ارزنده  امدادگران و نجات گران هلال احمر در این پایگاهها تقدیر کرد.

در ادامه، رئیس جمعیت هلال احمر و تیم همراه با حضور در منطقه فریدن، پایگاه امداد و نجات نوغان را افتتاح کرد. 

دکتر کولیوند در آیین افتتاح این پایگاه گفت: هر چه تعداد پایگاه های امداد و نجات در سراسر کشور افزایش یابد، مردم احساس آرامش و امنیت بیشتری می کنند و مدت زمان رسیدگی به سوانح و حوادث نیز کاهش می یابد. 

در ادامه این سفر، رئیس جمعیت هلال احمر با حضور در شرکت نساجی هلال ایران این شرکت را سرمایه ارزشمندی برای جمعیت هلال احمر دانست و بیان کرد: ظرفیت شرکت در جهت صادرات و تأمین اقلام امدادی باعث شد تا جمعیت هلال احمر از واردات این اقلام به کشور بی نیاز شود‌. 

در ادامه سفر یک روزه رئیس جمعیت هلال احمر به اصفهان از مرکز توانبخشی و پایگاه امداد و نجات شهرستان گلپایگان نیز بازدید کرد و گفت: ساختمان توانبخشی و امداد و نجات این شهرستان با بهره‌گیری از منابع مالی، استانی و ملی تا پایان امسال کامل می شود.