کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در” اردستان” فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از کشف ۲ دستگاه خودرو وانت نیسان سرقتی و دستگیری ۲ سارق در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ”مصطفی صادق زاده “در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستای اجرای طرح […]

کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در” اردستان”

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از کشف ۲ دستگاه خودرو وانت نیسان سرقتی و دستگیری ۲ سارق در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ”مصطفی صادق زاده “در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور، مأموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل محور های مواصلاتی به ۲ دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک و جهت بررسی آن ها را متوقف کردند.
وی افزود: مأموران پس از استعلام و بررسی های انجام شده دریافتند که این خودرو ها از حوزه پایتخت به سرقت رفته که سریعا نسبت به دستگیری ۲ راننده و انتقال خودرو ها به مقر انتظامی اقدام کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطر نشان کرد: پلیس در مسیر سالم سازی جامعه ، از تمام توان خود استفاده نموده و به مجرمان اجازه جولان دادن را نخواهد داد و لازمه موفقیت در این امر ، افزایش ایجاد ارتباط مردم با پلیس است که در راستای تحقق این امر مهم ، از همشهریان خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک ، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.