بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال به طرح‌های آبی استان تخصیص یافت مهندس آرش آریانژاد گفت: با توجه به افزایش ۱۸۲ درصدی اعتبارات پروژه‌های حوزه آب، نسبت به سال‌های اخیر؛ امسال شاهد خاتمه طرح‌های اولویت‌دار و جاری شدن امید در رگ‌های استان خواهیم بود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مدیر عامل […]


بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال به طرح‌های آبی استان تخصیص یافت

مهندس آرش آریانژاد گفت: با توجه به افزایش ۱۸۲ درصدی اعتبارات پروژه‌های حوزه آب، نسبت به سال‌های اخیر؛ امسال شاهد خاتمه طرح‌های اولویت‌دار و جاری شدن امید در رگ‌های استان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مدیر عامل این شرکت با اشاره به تخصیص ۱۰ هزار میلیارد ریالی به طرح های آبی استان اظهار داشت: به ثمر نشستن این طرح‌ها و منتفع شدن مردم از منافع آن انتظاری دیرینه بوده که به لطف خدا و همت مسئولان امر در سالجاری به بهره‌برداری خواهند رسید و این امر سبب رونق اقتصادی، توسعه کشاورزی، اشتغالزایی و مهاجرت معکوس خواهد شد.
مهندس آریانژاد افزود: اعتبارات مصوب محقق شده در طرحهای ملی و ملی استانی در سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بوده که این مبلغ بسیار نزدیک به اعتبار مصوب مورد انتظار بر اساس شاخص نرخ تورم سالیانه به میزان ۱۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال می باشد.
وی ادامه داد: این جهش اعتباری، در نوع خود بی‌سابقه بوده و همین امر سبب شد پیشرفت قابل توجهی در طرح‌های توسعه منابع آب استان حاصل گردد و بعد از این نیز چشم‌اندازهای روشن و امیدآفرینی را در بخش آب استان، رقم خوهد زد.
مهندس آرش آریانژاد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعدادی دیگر از طرح‌های آبی استان نیازمند تزریق اعتبار لازم برای خاتمه می باشد، پیش‌بینی می‌گردد در سفر ریاست جمهوری به استان کردستان این موضوع طرح و ان‌شاءالله منتج به نتیجه خواهد شد.

کویستان عبدالحکیمی