شناسایی و دستگیری ۱۴ سارق در نجف آباد فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از اجرای طرح امنیت محله محور در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۲ با هدف دستگیری سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی خبر داد . به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومى نیروى انتظامی استان اصفهان، سرهنگ میثم […]

شناسایی و دستگیری ۱۴ سارق در نجف آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از اجرای طرح امنیت محله محور در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۲ با هدف دستگیری سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومى نیروى انتظامی استان اصفهان، سرهنگ میثم گوهری آرانی بیان داشت :در راستای اجرای طرح امنیت محله محور با هدف دستگیری سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ این فرماندهی موفق شدند با اشراف اطلاعاتی و در چند عملیات پلیسی، ۱۴ سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف سارقان به ۱۵ فقره انواع سرقت افزود: ۱۷ معتاد متجاهر نیز شناسایی شده و در راستای اجرای این طرح و به جهت سیر مراحل بازپروری به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان با تشکر از همکاری مردم با پلیس تصریح کرد: این فرماندهی با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت مردم در حال انجام وظیفه هستند، شهروندان ضمن رعایت توصیه های پلیسی در پیشگیری از جرائم هرگونه مورد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند