طی شبانه روز گذشته ۸۴ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند بنا بر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۸۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، از دیروز تا امروز ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸۴ بیمار جدید مبتلا به […]

طی شبانه روز گذشته ۸۴ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند

بنا بر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۸۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، از دیروز تا امروز ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی و ۴۵ نفر از آنها بستری شدند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۵۵۱ نفر رسید و متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، یک نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست داد و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۷۵۲ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۳۳۷ هزار و ۶۶۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند این در حالیست که ۲۲۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبتهای ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

بر اساس این اطلاعیه تا کنون ۵۵ میلیون و ۴۳ هزار و ۳۸۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و در حال حاضر ۰ شهرستان وضعیت قرمز، ۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۰۲ شهر در وضعیت زرد و ۳۴۲ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.