مدیریت اسلامی در عرصه فرهنگ و هنر جاری می شود مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان: در عرصه فرهنگ و هنر مدیریت اسلامی ساری و جاری می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان صبح امروز ۱۹ آذرماه سال ۱۴۰۱ در مراسم تکریم […]

مدیریت اسلامی در عرصه فرهنگ و هنر جاری می شود

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان: در عرصه فرهنگ و هنر مدیریت اسلامی ساری و جاری می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان صبح امروز ۱۹ آذرماه سال ۱۴۰۱ در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره امور اداری، مالی و پشتیبانی اداره کل که با حضور کارکنان و کارمندان برگزار شد، گفت: بنابه ماهیت حوزه فرهنگی و هنری، مدیریت اسلامی براساس تعامل و گفتگو بهتر جواب می دهد.

وی افزود: راهبرد مدیریتی من نگاه از بالا به پایین نیست زیرا مدیریت علوی و در دسترس بودن برای همه ی اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی و همچنین همکاران مجموعه بهترین راهکار برای حل مشکلات خواهد بود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان ضمن تاکید بر ترویج گفتمان جدید مدیریتی براساس آموزه های اسلام اضافه کرد: همه تلاش ما بایستی در راستای حل مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع و جذب اعتبارات عمرانی، فرهنگی وهنری و رفاهی برای کارکنان باشد، که این مسئله مهم با همکاری و همدلی همه همکاران مجموعه میسر خواهد شد.

وی ضمن اشاره به روایت مَن لَم یَشکُرِ الله لَم یَشکُرِ الناس تصریح کرد: بدون شک شکر خدا را بجا نیاورده است، آنکس که از مردم (درقبال خدماتش) تشکر نکند، بنابراین این پست و مقام ها زودگذر هستند اما آنچه در کارنامه ما ثبت خواهد شد فعالیت های مفید و برکات مثبت آنها در جامعه و مابین مردم و اصحاب فرهنگ و هنر است موجب ماندگار خواهد شد.

در پایان این جلسه از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از تلاش مریم رفیعی خلیل تجلیل و قدردانی شد و هادی روخند به عنوان سرپرست اداره امور اداری، مالی و پشتیبانی معرفی شد.

در کارنامه مدیریتی و فرهنگی و هنری هادی روخنده علاوه بر ریاست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان سروآباد به مدت چندین سال، کارشناسی حوزه اقتصاد خلاق نیز دیده می شود.