مراسم تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه ۲۳ اسفند با حضور سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد و مسئولان استانی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از «ایثار»، محمدعلی فقیه در این مراسم گفت: خدمت کردن به جامعه ایثارگری یک وظیفه است […]

مراسم تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه ۲۳ اسفند با حضور سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد و مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از «ایثار»، محمدعلی فقیه در این مراسم گفت: خدمت کردن به جامعه ایثارگری یک وظیفه است و فعالیت در بنیاد شهید و امور ایثارگران و کمک کردن در مسیر خدمت‌گزاری به ایثارگران بی اجر و مزد نیست و اجر و مزدش نزد شهدا محفوظ است و باید به ایثارگران به گونه‌ای خدمت‌رسانی شود که این قشر به راحتی و بی‌منت و با تکریم خدمت را دریافت کنند.
سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد در این آیین با اشاره به نامگذاری روز ۲۲ اسفندماه در شورای فرهنگ عمومی کشور به نام «روز بزرگداشت شهدا»، افزود: تکریم، تعظیم و سپاس از خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه همگانی است و بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری تا ابد مدیون شهدا هستیم و ایثارگری آنها تا ابد ماندگار است.
وی ادامه داد: تکریم و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران باید در راستای سپاسگزاری از این قشر باشد و باید این دیدارها خالصانه و همراه با تکریم و عزت آنها باشد. هر چه داریم از برکت خون شهدا است که جانشان را که بالاترین و ارزشمندترین دارایی آنها بود در طبق اخلاص گذاشتند تا نظام اسلام پایدار بماند. جانبازان و ایثارگران شهدای زنده هستند و باید به آنها به چشم شهدای مستمر نگاه کنیم.
فقیه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: مقام معظم رهبری بر جوان‌محور بودن فعالیت‌ها در این بیانیه تأکید داشته‌اند و باید فرهنگ ایثار و شهادت نیز بین این قشر نهادینه شود.‌

محسن حسین‌میرزایی افزود: خدمت به خانواده شهدا یک موهبت و توفیق الهی است و خانواده شهدا و ایثارگران همیشه باید تکریم شوند و تکریم خانواده شهدا یک وظیفه ذاتی برای همه مسئولان و آحاد جامعه است و همه به عنوان وظیفه اصلی در راستای خدمت‌گزاری و تکریم به این قشر نقش مهم دارند.
وی با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا سرمایه‌های بزرگ ایران هستند، افزود: دیدار و زیارت خانواده‌های شهدا و ایثارگران برنامه اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران است تا با دیدار با این خانواده‌ها از آنها درس بگیریم و تکریم این خانواده‌ها توسعه و ترویج داده شود.
در این مراسم اسماعیل عسگری چالشتری به‌عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری معرفی و از خدمات فریبرز نجفی دستنائی تشکر شد.
گفتنی است، سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان چهارمحال و بختیاری با حضور در گلزار شهدای شهرکرد به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
[۱۱:۵۷ قبل‌ازظهر, ۱۴۰۰/۱۲/۲۴] همکا. ق: نشست