مدیریت شعب بانک دی استان به اتفاق رئیس شعبه گرگان بانک دی با سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان دیدار کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در این دیدار محمدعلی طالع زاری سرپرست  بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان ضمن قدردانی از ارائه خدمات گسترده و مطلوب بانک دی به خانواده معزز […]

مدیریت شعب بانک دی استان به اتفاق رئیس شعبه گرگان بانک دی با سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در این دیدار محمدعلی طالع زاری سرپرست  بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان ضمن قدردانی از ارائه خدمات گسترده و مطلوب بانک دی به خانواده معزز شهداء و ایثارگران، موفقیت های اخیر بانک دی را موجب دلگرمی دانست و گفت: شهداء با از خود گذشتگی، امنیت و حریت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و ما نیز باید راه شهدا را دنبال کنیم.
وی افزود: خدمت به خانواده های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس افتخاری است که در این برهه از زمان نصیب ما شده است و کارکنان بانک دی همیشه در راستای خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران را از افتخارات خود می دانند.
 
باقری  مدیریت شعب بانک دی استان در این دیدار ضمن تبریک انتصاب محمدعلی طالع زاری به سمت سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان، تعامل سازنده مسئولان بانک دی  و بنیاد شهید و امور ایثارگران را عامل هم افزایی هر چه بیشتر برای ارائه خدمات مطلوب تر به خانواده معظم شهدا و ایثارگران دانست.
 
ایشان خدمت به خانواده معزز شهداء و ایثارگران را افتخار و سعادت بزرگی برای  کارکنان بانک دی دانست و گفت: همه مردم ایران مدیون شهدا و خانواده های معظم آنان هستند و همانگونه که خانواده شهداء در راستای حفظ کیان جمهوری اسلامی ایران، فرزندان عزیز خود را به نبرد با دشمنان اسلام فرستادند و در این راه استوار ایستادند، ما نیز وظیفه داریم در راه خدمت به این عزیزان تلاشی مضاعف داشته باشیم.
وی افزود: تلاش مدیریت بانک معطوف به حمایت از منافع سهامداران و به ویژه این قشر عزیز است و بر اساس دستاوردهای چشمگیر بانک طی چند ماه گذشته، این روند با قوت بیشتری ادامه خواهد یافت.
در ادامه نشست مدیریت شعب بانک دی استان، با ارائه گزارش عملکرد  در حوزه های مختلف بانکی به بیان مشکلات و پیشنهادات جامعه هدف، هم افزایی، بهبود شیوه های خدمت رسانی و ارتقاء جایگاه ارزشی ایثارگران بحث، تبادل نظر صورت پذیرفت