از جمله پروژه های فرهنگی در دست اقدام منطقه ۴ شهرداری نجف آباد فرهنگسرای کوثر یزدانشهر با مساحت ۱۸۰۰ متر مربع می باشد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد گفت از آنجا که معمولاً شش ماهه دوم […]

از جمله پروژه های فرهنگی در دست اقدام منطقه ۴ شهرداری نجف آباد فرهنگسرای کوثر یزدانشهر با مساحت ۱۸۰۰ متر مربع می باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد گفت از آنجا که معمولاً شش ماهه دوم سال به خاطر شرایط جوی و آب و هوای منطقه تجمع ها و کلیه مراسم ها در سالن و فضای سر بسته برگزار می شود و سالنی که در خور و شان منطقه باشد نداشتیم ایده احداث فرهنگسرای کوثر در منطقه چهار یزدانشهر رقم خورد.

امامی افزود با نیازسنجی و مطالعات انجام شده و با توجه به جمعیت بالای منطقه و نداشتن سالن اجتماعات مناسب و مکانی برای برگزاری کلاس ها و برنامه های فرهنگی در آن منطقه شهرداری نجف آباد مصمم به احداث فرهنگسرای کوثر در منطقه چهار شد.

ایشان ادامه داد این فرهنگسرا دارای سالن آمفی تئاتری با ظرفیت ۲۵۰ نفر با متراژ ۳۳۰ متر و با مبلغ اولیه ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در سه طبقه دارای دو طبقه زیرزمین و یک طبقه همکف با مدت پیمان هشت ماهه در دست اجراست.

شهردار نجف آباد اسکلت سازه فرهنگسرای کوثر را اسکلتی ترکیبی ( بتنی و فلزی ) برشمرد و گفت کاربری های در نظر گرفته شده در این فرهنگسرا شامل آمفی‌تئاتر، مخزن کتاب، موتورخانه، سالن مطالعه، سالن تمرین نمایش، سالن نمایشگاهی، مجموعه اداری، سرویس بهداشتی، کلاس و کارگاه های آموزشی، کارگاه خلاقیت، نمازخانه، آبدارخانه و راهرو خروج اضطراری می باشد.

وی افزود: این پروژه با مساحتی برابر با ۱۸۰۰ متر مربع از جمله پروژه های فرهنگی در دست اقدام با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در منطقه ۴ شهری ( یزدانشهر ) می باشد که امیدواریم در آینده ای نزدیک با افتتاح آن بتوانیم این بسته فرهنگی را به مردم یزدانشهر هدیه کنیم.