شرط جدید دریافت دسته چک چیست؟ بانک مرکزی اعلام کرد: ارائه دسته چک‌های جدید تنها تا پایان این ماه با ثبت اطلاعات متقاضی در سامانه املاک و اسکان امکانپذیر می‌شودبه گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، مانی یکتا مدیر اداره نظارت بر نظام‌های پرداخت بانک مرکزی با اعلام این خبر گفت: بانک مرکزی موظف […]

شرط جدید دریافت دسته چک چیست؟

بانک مرکزی اعلام کرد: ارائه دسته چک‌های جدید تنها تا پایان این ماه با ثبت اطلاعات متقاضی در سامانه املاک و اسکان امکانپذیر می‌شود
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، مانی یکتا مدیر اداره نظارت بر نظام‌های پرداخت بانک مرکزی با اعلام این خبر گفت: بانک مرکزی موظف است از ارائه برخی خدمات بانکی به کسانی که اقدام موثری در ثبت اطلاعات مسکن هایشان در سامانه املاک و اسکان انجام نداده اند، جلوگیری کند.

او تأکید کرد: با توجه به تعاملات مثبتی که با وزارت راه و شهرسازی داشتیم مقرر شد که به صورت مشخص در خصوص خدمت درخواست صدور دسته چک جدید در فاز اول و فاز دوم در خصوص خدمات مرتبط با انتقال وجه کارتی از طریق برنامک‌های هوشمند تلفن همراه، همکاری کنیم.

مدیر اداره نظارت بر نظام‌های پرداخت بانک مرکزی درباره زمان اجرای محدودیت در صدور دسته چک جدید گفت: اگر کسی اقدام موثر انجام نداده باشد، از ارائه دسته چک به او جلوگیری می شود؛ این موضوع از یک هفته قبل آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد. مستندات فنی و اطلاعات آن را دریافت کردیم و به زودی نیز عملیاتی می‌شود.