هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل متحد در لبنان با وزیر مشاور عربستان سعودی در امور خارجه دیدار و درباره تحولات لبنان گفت‌وگو کرد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،در این دیدار افق‌های همکاری بین عربستان و سازمان ملل، تحولات لبنان و تلاش‌های سازمان‌ ملل در این خصوص بررسی شد. در همین ارتباط […]

هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل متحد در لبنان با وزیر مشاور عربستان سعودی در امور خارجه دیدار و درباره تحولات لبنان گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،در این دیدار افق‌های همکاری بین عربستان و سازمان ملل، تحولات لبنان و تلاش‌های سازمان‌ ملل در این خصوص بررسی شد.

در همین ارتباط شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی جنبش حزب‌الله لبنان از دخالت سفارت عربستان سعودی در انتخاب رئیس جمهور لبنان خبر داد و گفت:«دیگر برای لبنانی‌ها پنهان نیست که سفارت عربستان سعودی در لبنان در امر انتخاب رئیس جمهور دخالت می‌کند همانگونه که در انتخابات مجلس نمایندگان دخالت کرد اما این بار دخالت مستقیم و بدون واسطه است تا جایی که برخی نمایندگان از اینکه در معرض فشارهایی از جانب سفارتخانه‌های آمریکا و عربستان قرار گرفته‌اند، شاکی هستند».

این مسئول سازمان ملل همچنین با «ولید الخریجی» معاون وزیر خارجه عربستان سعودی دیدار و درباره همکاری‌های عربستان و سازمان ملل و نیز تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کرد.