شناسایی و پلمب ١٧ خانه‌مسافر غیر‌مجاز در کامیاران سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کامیاران، از شناسایی و جمع‌آوری ١٧ واحد خانه‌مسافر غیرمجاز در این شهر خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سعداله نوری روز یک‌شنبه ٢٧ فروردین‌ماه ١۴٠٢ در این‌باره گفت: پیرو گزارش‌های واصله مبنی بر فعالیت واحدهای اقامتی […]

شناسایی و پلمب ١٧ خانه‌مسافر غیر‌مجاز در کامیاران

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کامیاران، از شناسایی و جمع‌آوری ١٧ واحد خانه‌مسافر غیرمجاز در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سعداله نوری روز یک‌شنبه ٢٧ فروردین‌ماه ١۴٠٢ در این‌باره گفت: پیرو گزارش‌های واصله مبنی بر فعالیت واحدهای اقامتی غیرمجاز در یکی از روستاهای هدف گردشگری این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار این اداره قرار گرفت.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کامیاران اظهار کرد: ١٧ خانه مسافر که بدون داشتن مجوز‌های قانونی اقدام به پذیرش و اسکان مسافر می‌کردند، با هماهنگی سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی کردستان، فرمانده یگان حفاظت استان، فرماندار کامیاران، اداره نظارت بر اماکن عمومی و صدور مجوز دادستانی جمع‌آوری و پلمب شدند.

او هدف از این اقدام را صیانت از امنیت اخلاقی، مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و حمایت از فضای کسب و کار واحد‌های اقامتی دارای مجوز در این شهرستان عنوان کرد و افزود: روند نظارت، بازرسی‌ و پلمب واحد‌های متخلف همچنان ادامه دارد.

نوری یادآور شد: افرادی که بدون اخذ مجوز اقدام به پذیرش و اسکان مهمان و مسافر نمایند، شناسایی و از فعالیت آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کامیاران بیان کرد: از همشهریان گرامی درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه در اسرع وقت نسبت به معرفی واحد مربوطه به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کامیاران اقدام نمایند.