به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران امیر الله شمقدری مشاور امور ایثارگران استاندار خراسان رضوی در نشست بزرگداشت آزادسازی خرمشهر گفت مولفه های مدیریت جهادی متاثر از فرهنگ جبهه و جنگ و دفاع مقدس است.وی که در جمع کارکنان آزاده، ایثارگر و بسیجی استانداری خراسان رضوی و فرمانداری مشهد سخن می‌گفت افزود این مولفه […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران امیر الله شمقدری مشاور امور ایثارگران استاندار خراسان رضوی در نشست بزرگداشت آزادسازی خرمشهر گفت مولفه های مدیریت جهادی متاثر از فرهنگ جبهه و جنگ و دفاع مقدس است.
وی که در جمع کارکنان آزاده، ایثارگر و بسیجی استانداری خراسان رضوی و فرمانداری مشهد سخن می‌گفت افزود این مولفه ها شامل دسترسی آسان به مدیران ،ساده زیستی، پرهیز از تجمل و اشرافیت ،مردم گرایی و مردمداری ، تلاش مجاهدت گونه ،قانع نبودن به شرایط موجود و حرکت به سوی قله های آرمانی است که نیازمند خلاقیت ، نوآوری ، یافتن راههای میانبر و اثربخشی وکارآمدی در مدیریت هاست .
دکتر شمقدری با اشاره به سیاست های رئیس جمهور اضافه کرد بر این اساس گفتمان محوری دولت مردمی، توجه به کیفیت عملکرد ها و پرهیز از کمیت گرایی غیرواقعی از باورها و اقدامات دولت است.
مشاورامور ایثارگران استانداری خراسان رضوی افزود فرهنگ دفاع مقدس به ما تلاش و مجاهدت ،کرامت، اخلاص، کارآمدی ،مردم داری و خلاقیت و نوآوری را آموزش داده است و به همین علت توجه به تکریم و کرامت انسانی از اولویت های مهم دولت سیزدهم است.
وی با اشاره به فداکاری های شهیدان و خانواده شهدا و ایثارگران گفت تکریم و احترام به خانواده معزز شهیدان و ایثارگران یک واجب شرعی ملی و انقلابی است .
در ابتدای این جلسه ایثارگران شاغل در استانداری و فرمانداری با بیان خاطراتی از حماسه سوم خرداد روایتگر مجاهدات مردم ولایتمدار و فداکار ایران اسلامی بودند.
در این جلسه همچنین نقطه نظرات ، پیشنهادات و انتقادات همکاران شاهد و ایثارگر نیز بیان شد

خبرنگار خراسان رضوی: مجید کریمی عبدل آبادی