صنعت فولاد و دانشگاه اصفهان ماهیت ملی، منطقه ای و بین المللی دارند هرسیج با بیان اینکه صنعت فولاد و دانشگاه اصفهان ماهیت ملی، منطقه ای و بین المللی دارند اظهار کرد: فعالیت‌های فناورارنه دانشگاه اصفهان بر اساس رویکرد اصلی این دانشگاه که «جامعه محوری و تمدن سازی» است معطوف به حل نیازهای جامعه است. […]

صنعت فولاد و دانشگاه اصفهان ماهیت ملی، منطقه ای و بین المللی دارند

هرسیج با بیان اینکه صنعت فولاد و دانشگاه اصفهان ماهیت ملی، منطقه ای و بین المللی دارند اظهار کرد: فعالیت‌های فناورارنه دانشگاه اصفهان بر اساس رویکرد اصلی این دانشگاه که «جامعه محوری و تمدن سازی» است معطوف به حل نیازهای جامعه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حسین هرسیج رئیس دانشگاه اصفهان صبح امروز در آیین افتتاح مرکزنوآوری فولاد مبارکه دانشگاه اصفهان گفت: همکاری نزدیک صنعت و دانشگاه منجر به دستاوردهای اقتصادی و صنعتی خوبی برای کشور می شود و این محقق نخواهد شد مگر در توجه و عزم و اراده در حمایت از دانشجویان مستعد و دارای ظرفیت علمی و پژوهشی و حمایت از این سرمایه های کشور و آینده سازان این مرز و بوم.

وی ادامه داد: صنعت فولاد و دانشگاه اصفهان ماهیت ملی، منطقه ای و بین المللی دارند و فعالیت‌های فناورارنه دانشگاه اصفهان بر اساس رویکرد اصلی این دانشگاه که «جامعه محوری و تمدن سازی» است معطوف به حل نیازهای جامعه است.

رئیس دانشگاه اصفهان اظهار داشت: براساس رویکرد جامعه محور در ۲ سال اخیر، کلیه فعالیت‌های علمی، آموزی و پژوهشی دانشگاه اصفهان، بر اساس نیازهای جامعه شکل گرفته است و دانشگاه به‌دنبال گره گشایی از مسائل روز جامعه و صنعت است و برنامه ریزی برای تخصیص فرصت های مطالعاتی معطوف به حل مسائل کشور انجام شده است.

گفتنی است در این برنامه با حضور محمدیاسر طیب نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و حسین هرسیج رییس دانشگاه اصفهان، مرکز نوآوری این شرکت در دانشگاه اصفهان افتتاح و همچنین رویدادهایی همچون »دمودی»، «هم‌گرا»، «هم‌مسیر» «عصرانه کارآفرینی»، «ترنج» و … برگزار خواهد شد و تعامل مؤثری بین اساتید،دانشجویان و مدیران فولاد مبارکه صورت گرفت.