فدراسیون جهانی والیبال در نامه‌ای از فدراسیون والیبال ایران خواست تا باشگاه‌های خود را ملزم به حل و فضل پرونده‌های حقوقی کند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، فدراسیون جهانی والیبال با ارسال نامه‌ای به فدراسیون والیبال ایران درخواست کرد تا باشگاه‌های ایرانی را که به واسطه مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی خود در FIVB […]

فدراسیون جهانی والیبال در نامه‌ای از فدراسیون والیبال ایران خواست تا باشگاه‌های خود را ملزم به حل و فضل پرونده‌های حقوقی کند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، فدراسیون جهانی والیبال با ارسال نامه‌ای به فدراسیون والیبال ایران درخواست کرد تا باشگاه‌های ایرانی را که به واسطه مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی خود در FIVB دارای پرونده حقوقی هستند، ملزم به حل و فصل و پرداخت بدهی‌ها و جلب رضایت شاکیان خود کند.

بر این اساس سازمان لیگ فدراسیون والیبال با انتشار اطلاعیه‌ای از هفت باشگاه زیر خواست تا پایان مسابقات لیگ برتر و دسته یک ۱۴۰۱ با انجام مذاکرات و پرداخت بدهی های خود برای حل و فصل پرونده‌های حقوقی خود در فدراسیون جهانی والیبال، رضایت شاکیان خود را جلب کنند و پرونده‌های حقوقی باز خود را مختومه نمایند، در غیر این صورت از تیم‌داری این باشگاه‌ها در فصل آینده لیگ‌های والیبال ممانعت خواهد شد:

شهرداری ارومیه – سایپا تهران – بانک سرمایه – شهرداری ورامین – سازمان عمران ساری – شهرداری تبریز – سازمان عمران شهرداری