امروز هم یکی دیگر از فرزندان غیور و پاک این سرزمین، در این راه مقدس به فیض عظیم شهادت نائل آمد مدیر پیام آوران ایثار و تشکل فرزندان شاهد و ایثارگراستان کردستان:امروز هم یکی دیگر از فرزندان غیور و پاک این سرزمین، در این راه مقدس به فیض عظیم شهادت نائل آمد و در جبهه […]

امروز هم یکی دیگر از فرزندان غیور و پاک این سرزمین، در این راه مقدس به فیض عظیم شهادت نائل آمد

مدیر پیام آوران ایثار و تشکل فرزندان شاهد و ایثارگراستان کردستان:امروز هم یکی دیگر از فرزندان غیور و پاک این سرزمین، در این راه مقدس به فیض عظیم شهادت نائل آمد و در جبهه دفاع از حریم ولایت و نبرد با یزیدیان تکفیری، به تبار عاشورائیان پیوست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ متن پیام اسماعیل باتمانی به شرح زیر است:

مدیر پیام آوران ایثار و تشکل فرزندان شاهد و ایثارگراستان کردستان:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین»

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‏اند مرده مپندار بلکه زنده‏اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى شوند.(سوره آل عمران –آیه ۱۶۹)

سلام و صلوات خدا بر شهیدان عزیز که مضمون والای شهادت را در دل‌های بیدار مؤمنان تجسم بخشیده‌اند و فضای زندگی را با معنویت خود روشن ساخته‌اند.

سلام خدا بر این جان‌های تابناک که مایه اعتلای اسلام و انقلاب گشتند و مشعل توحید را در دنیای پر از ظلم و جهل امروز برافروختند.

ایران اسلامی برای حفظ عزت و سربلندی خود و دفاع از اسلام و انقلاب عزیز و پاسداری از حریم اهل بیت عصمت و طهارت، بهترین فرزندان خود را قربانی داده است.

امروز هم یکی دیگر از فرزندان غیور و پاک این سرزمین، در این راه مقدس به فیض عظیم شهادت نائل آمد و در جبهه دفاع از حریم ولایت و نبرد با یزیدیان تکفیری، به تبار عاشورائیان پیوست.

“شهادت پاسدار رشید و سرافراز سپاه اسلام، جوان غیرتمند کردستانی، مدافع حرم “شهید میلاد حیدری” از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه توسط رژیم جعلی صهیونیستی را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده مکرم و ارجمند این عزیز والامقام و ملت شجاع ایران اسلامی و بویژه مردم شهید پرور کردستان تبریک وتسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید سرافراز، علو درجات، برای همرزمان غیورش، صبر و سرافرازی و برای بازماندگان محترم، شکیبایی و اجر الهی مسألت می نماییم.

خادم الشهید  باتمانی:
مدیر پیام آوران ایثار و تشکل فرزندان شاهد و ایثارگراستان کردستان