مدیرکل دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری گفت: تا کنون ۸ هزار خانه روستایی در سطح کشور به امکانات ورزشی تجهیز و راه اندازی شده است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت/وزارت ورزش و جوانان، در این نشسست پسندیده مدیرکل دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری […]

مدیرکل دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری گفت: تا کنون ۸ هزار خانه روستایی در سطح کشور به امکانات ورزشی تجهیز و راه اندازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت/وزارت ورزش و جوانان، در این نشسست پسندیده مدیرکل دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری به تشریح وظایف واحدهای ستادی وزارتخانه در برگزاری هرچه بهتر این مراسم گفت: مراسم اهدای ۲۰۰۰ قلم تجهیزات ورزشی به صورت متمرکز ۲۸ مهرماه به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این مراسم را گرامیداشت هفته تربیت بدنی و توجه به زیر ساخت های مناطق محروم و روستایی عنوان کرد و افزود: تا کنون ۸ هزار خانه روستایی در سطح کشور به امکانات ورزشی تجهیز و راه اندازی شده است.
پسندیده خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم تا بتوانیم خانه روستایی سراسر کشور را مجهز به تجهیزات ورزشی کنیم تا همه علاقمندان به ورزش در دورترین نقاط کشورهم بتوانند به ورزش بپردازند و شور و نشاط را در بین روستاییان گسترش دهیم.
ضمنا در این جلسه حجت الاسلام احدی مدیرکل دفتر امور فرهنگی ، قمری مدیر کل هماهنگی امور استانها نیزحضور داشتند.