۱۱۰زوج جوان ایتام و نیازمند راهی خانه بخت شدند با بارش مهربانی خیران خیریه باران مهر علوی، ۱۱۰زوج جوان ایتام و نیازمند با هزینه ای بالغ بر۳۰میلیارد ریال راهی خانه بخت شدند. شهره شیرانی مدیر عامل موسسه خیریه باران مهر علوی در حاشیه برگزاری مراسم جشن ازدواج ۱۱۰زوج ایتام و نیازمند درگفتگو با خبرنگار پایگاه […]

۱۱۰زوج جوان ایتام و نیازمند راهی خانه بخت شدند

با بارش مهربانی خیران خیریه باران مهر علوی، ۱۱۰زوج جوان ایتام و نیازمند با هزینه ای بالغ بر۳۰میلیارد ریال راهی خانه بخت شدند.

شهره شیرانی مدیر عامل موسسه خیریه باران مهر علوی در حاشیه برگزاری مراسم جشن ازدواج ۱۱۰زوج ایتام و نیازمند درگفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران اظهار کرد: جهت کاهش دغدغه این نوعروس و دامادها خیران ۳۰میلیارد کمک کردند.

وی اسباب این جهیزیه را شامل اقلام ضروری زندگی بیان و تصریح کرد: این اقلام شامل یخچال فریزر، بخاری، اجاق گاز، فرش و لوازم آشپزخانه است که بنا براحتیاج نوعروسان بین دو تا ۱۰ قلم به آنان اهدا می‌شود.
وی این مراسم را سومین مراسم جشن ازدواج و اهدا جهیزیه بیان کرد و گفت: این سومین مرحله از اهدای جهیزیه در سال جاری است که بین نوعروسان مناطق محروم استان توزیع می‌شود.
شیرانی با بیان اینکه خیریه باران مهر علوی متشکل از بانوان خیراندیش است که با برگزاری رزمایش‌های مومنانه دستگیر نیازمندان استان اصفهان هستند از سایر خیرین نیز دعوت کرد تا
جهت مشارکت در طرح‌های خیرخواهانه با این خیریه همکاری کنند و زمینه ازدواج آسان جوانان نیازمند را فراهم کنند.

شایان ذکر است این موسسه خیریه در راستای ایجاد کارگاه های کارآفرینی و اشتغال پایدار نیز اقداماتی انجام داده که تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

خبرنگار: الهام خانی