مدیر عامل آب منطقه ای اصفهان گفت: ۱۰۸کنتور هوشمند الکترومغناطیس بر روی چاه های کشاورزی دارای اضافه برداشت در شهرستان برخوار واقع در استان اصفهان نصب شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان، مهندس حسن ساسانی با اعلام این خبر افزود: نصب ۴۵ کنتور […]

مدیر عامل آب منطقه ای اصفهان گفت: ۱۰۸کنتور هوشمند الکترومغناطیس بر روی چاه های کشاورزی دارای اضافه برداشت در شهرستان برخوار واقع در استان اصفهان نصب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان، مهندس حسن ساسانی با اعلام این خبر افزود: نصب ۴۵ کنتور دیگر در دست اقدام است.

وی خاطر نشان کرد: خرید کنتورهای هوشمند الکترومغناطیس برای چاه های دارای پروانه با الویت بندی و متناسب با اعتبار از محل طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیر زمینی در دستور کار شرکت آب منطقه ای اصفهان قرار دارد.

ساسانی با تأکید بر این که در ادامه نصب کنتور هوشمند بر روی کلیه چاه ها انجام خواهد شد، اضافه کرد: چاه های آب شرب در منطقه نیز مجهز به کنتور هوشمند الکترومغناطیس می شوند.

بیست و چهارم اردیبهشت ماه، با حضور حاجی دلیگانی، نماینده مردم برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران شرکت آب منطقه ای اصفهان، شماری از اقدامات شرکت و هم چنین درخواست های مردم برخوار، شاهین شهر و میمه درباره منابع آب مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا حصول نتیجه نهایی پیگیری های لازم انجام شود.