مسئولین ایلامی از اوجی وزیر نفت و خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در راستای کمک به برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین در مرز مهران تقدیر به عمل آوردند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری فارس از ایلام، امروز حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان ایلام، بهرام نیا […]

مسئولین ایلامی از اوجی وزیر نفت و خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در راستای کمک به برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین در مرز مهران تقدیر به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری فارس از ایلام، امروز حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان ایلام، بهرام نیا استاندار ایلام و سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) از اوجی وزیر نفت و خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در راستای کمک به برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین در مرز مهران تقدیر به عمل آوردند.
گفتنی است وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در پیاده روی باشکوه اربعین علاوه بر کمک های مالی در زمینه های دارویی، لجستیک، ماشین آلات، تخصیص ناوگان اتوبرسرانی برای حمل و نقل زوار، تجهیز مواکب، ایجاد موکب های تخصصی کمک های قابل توجهی به ستاد اربعین استان ایلام داشته است.
در این راستا حسین ملک میرزایی نماینده تام الاختیار شرکت ملی نفت در ستاد اربعین گفت: وزارت نفت باتوجه به دغدغه انقلابی و تکلیفی که در موضوع مسؤلیت های اجتماعی در مناطق نفتی و گازی دارد اقدامات شایسته ای را جهت خدمت به زوار محترم اباعبدالله الحسین علیه السلام” داشته که این خدمات علاوه بر موضوع اربعین در طول سال مورد استفاده عموم مردم استان ایلام نیز قرار میگیرد. 
وی افزود: با توجه به رویکرد دولت مردمی امسال متفاوت از سال های گذشته شرکت ملی نفت ایران جهت خدمت رسانی به زوار وارد میدان شده است. 
مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خاطر نشان کرد: باتوجه به تقدیر مقام معظم رهبری از حرکت تاریخی اربعین امسال خوشحالیم که وزارت نفت توانسته در این حرکت عظیم سهیم باشد.