القسام شهر اشغالی ایلات را هدف حملات موشکی قرار داد گردانهای عزالدین القسام خبر داد که شامگاه امروز شنبه با موشک عیاش-۲۵۰، شهر ایلات را هدف حمله موشکی قرار داده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، گردانهای عزالدین القسام –شاخه نظامی جنبش حماس- خبر داد که شهر اشغالی «ایلات» را با موشک […]

القسام شهر اشغالی ایلات را هدف حملات موشکی قرار داد

گردانهای عزالدین القسام خبر داد که شامگاه امروز شنبه با موشک عیاش-۲۵۰، شهر ایلات را هدف حمله موشکی قرار داده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، گردانهای عزالدین القسام –شاخه نظامی جنبش حماس- خبر داد که شهر اشغالی «ایلات» را با موشک عیاش-۲۵۰ هدف قرار داده است.

پیش از این نیز نیروهای انصارالله یمن و مقاومت اسلامی عراق این شهر را هدف قرار داده بودند.

موشک عیاش ۲۵۰ برای اولین بار در نبرد «طوفان الاقصی» ۲۱ مهر ماه و پس از اعلام گردان‌های عزالدین القسام مبنی بر بمباران مقر فرماندهی منطقه شمال رژیم صهیونیستی در «صفد» اشغالی استفاده و پرتاب شد.

رسانه‌های صهیونیستی از جمله «یدیعوت آحارانوت» درباره این موشک اعلام کردند: عیاش ۲۵۰، بی‌شک دوربردترین موشکی است که تاکنون از غزه به سوی ما پرتاب شده و چنین امری بی‌سابقه است.

روزنامه صهیونیستی معاریو هم پیش از این خبر داد که مسئولان این رژیم به دنبال احداث یک اردوگاه برای آوارگان اسرائیلی در ایلات هستند.

به گفته معاریو، پس از اینکه تمامی هتلهای شهرهای ایلات از اسرائیلیهای کوچ کرده از اطراف نوار غزه پر شده است، کابینه این رژیم قصد دارد اردوگاهی احداث کنند. مساحت این اردوگاه ۱۵۰ هزار متر مربع خواهد بود.