شهدای مظلوم انتظامی خود گواه خدمتگزاری پلیس است نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه امنیت کنونی حاصل خون شهداء است، گفت: شهدای مظلوم انتظامی خود گواه خدمتگزاری پلیس است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت الاسلام ”  عبدالرضا پورذهبی”  به همراه  سردار  “علی آزادی”  با  مادر شهید “حسین یوسفی” […]

شهدای مظلوم انتظامی خود گواه خدمتگزاری پلیس است

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه امنیت کنونی حاصل خون شهداء است، گفت: شهدای مظلوم انتظامی خود گواه خدمتگزاری پلیس است.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت الاسلام ”  عبدالرضا پورذهبی”  به همراه  سردار  “علی آزادی”  با  مادر شهید “حسین یوسفی” به مناسبت هفته فراجا دیدار، و با اشاره  به اینکه نعمت امنیت هدیه  الهی  است، بیان داشت: امنیت کنونی حاصل خون مطهر پاک شهداء است و این افتخاری است که مخصوص بندگان خاص خداوند است.
وی افزود:  انتظامی با جان و دل به صورت شبانه روزی در راه امنیت و آسایش مردم  خدمت  می کنند، و در این راه با افتخار شهید  تقدیم می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه شهدای مظلوم انتظامی خود گواه خدمتگزاری پلیس است، گفت: ما نیز از نزدیک شاهد این رشادت و ایثار کارکنان انتظامی هستیم که این مهم خود جای شکر گزاری دارد.
حجت الاسلام پورذهبی افزود: در اغتشاشات سال گذشته بدخواهان و معاندان نظام به دنبال ناامنی در استان  بودند که با هوشیاری و رشادت نیروهای انتظامی و امنتیتی توطئه های آنان  خنثی شد.
وی ادامه داد: چنین شهدای عزیزی از دامن پاک مادرانی که برای میهن و کشور خود در دوران انقلاب  و جنگ تحمیلی جانفشانی کرده اند پرورش یافته، و ما قدردان این فداکاری ها هستیم.

کویستان عبدالحکیمی