به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، اردوی جهادی یک روزه شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا در روستای کهرویه اجرا و طی آن دام های سبک و سنگین علیه بیماری تب برفکی و طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل واکسینه شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا؛ دکترحمید رئیس […]

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، اردوی جهادی یک روزه شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا در روستای کهرویه اجرا و طی آن دام های سبک و سنگین علیه بیماری تب برفکی و طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل واکسینه شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا؛ دکترحمید رئیس زاده با اعلام این خبر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در راستای خدمت رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته شهرستان، اردوی جهادی دامپزشکی با حضور پرسنل و کارشناسان این شبکه در روستای کهرویه صورت پذیرفت که دراین عملیات دام های سبک و سنگین تحت پوشش واکسیناسیون تب برفکی قرار گرفتند و نزدیک به ۳۱۶۰ قطعه طیورخانگی علیه بیماری نیوکاسل با واکسن خوراکی مقاوم به حرارت واکسینه شدند.

دکتر رئیس زاده معاینه دام های سبک و سنگین اهالی و واکسیناسیون بیش از ۵۶۰ راس دام را از دیگر بخش های این اردو عنوان نمود.

درپایان ریاست شبکه ضمن قدردانی از همکاری دهیار و اهالی روستا عنوان نمود انعکاس هرچه بیشتر فعالیت های دامپزشکی نقش مهمی در ارتقاء جایگاه دامپزشکی در سطح جامعه ایفا می نماید.