محمدرضا صبوری سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا در آستانه عزیمت به محل ماموریت امروز در دیدار با دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گزارشی از برنامه کاری خود در دوره سفارت در ایتالیا ارائه کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از وزارت امور خارجه، محمدرضا صبوری سفیر جدید جمهوری اسلامی […]

محمدرضا صبوری سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا در آستانه عزیمت به محل ماموریت امروز در دیدار با دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گزارشی از برنامه کاری خود در دوره سفارت در ایتالیا ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از وزارت امور خارجه، محمدرضا صبوری سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا در آستانه عزیمت به محل ماموریت امروز در دیدار با دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گزارشی از برنامه کاری خود در دوره سفارت در ایتالیا ارائه کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با تاکید بر اهمیت روابط دو کشور، توصیه‌های لازم در زمینه روابط دو جانبه و خصوصا ارائه خدمات مناسب و روان به ایرانیان مقیم ایتالیا را مطرح کرد.
صبوری مدیرکلی دیپلماسی اقتصادی، ریاست ادارات اقتصادی اروپا و آمریکا، معاونت ادارات کل مشترک المنافع و قفقاز و همکاریهای اقتصادی وزارت امور خارجه و سفیری جمهوری اسلامی ایران در قرقیزستان و بلاروس را در کارنامه خود دارد.