تیم فولاد مبارکه سپاهان موفق شد با تنها گل رامین رضاییان از سد صنعت نفت بگذرد و به صدرنشینی‌اش در لیگ برتر ادامه دهد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، تیم فولاد مبارکه سپاهان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر ایران با نتیجه یک بر صفر از سد صنعت نفت آبادان گذشت. در این بازی […]

تیم فولاد مبارکه سپاهان موفق شد با تنها گل رامین رضاییان از سد صنعت نفت بگذرد و به صدرنشینی‌اش در لیگ برتر ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، تیم فولاد مبارکه سپاهان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر ایران با نتیجه یک بر صفر از سد صنعت نفت آبادان گذشت.

در این بازی رامین رضاییان در دقیقه ۴۱ گلزنی کرد. سانتر میلاد زکی‌پور با ضربه سر رضاییان همراه شد و در شرایطی که توپ در حال رفتن به درون دروازه صنعت نفت بود، با ضربه مدافع این تیم برگشت داده شد و کمک داور دوم پرچم خود را به نشانه عبور توپ از خط بالا برد تا یاسر همرنگ داور مسابقه نیز اعلام گل کند. این صحنه اعتراض شدید بازیکنان صنعت نفت را به دنبال داشت و آنها معتقد بودند که توپ از خط دروازه عبور نکرده است.

سپاهان با این برد خانگی ۵۲ امتیازی شد و جایگاهش در رده نخست جدول را تثبیت کرد. صنعت نفت نیز با قبول پانزدهمین شکست خود در فصل جاری ۱۳ امتیازی باقی ماند و از رده پانزدهم و ماقبل آخر تکان نخورد تا امیدهایش برای بقا کمرنگ‌تر شود.

صنعت نفت با تیم رده چهاردهم یعنی مس کرمان هشت امتیاز اختلاف دارد.