دومین نشست از سلسله وبینارهای فراملی «خواندن دیجیتال و ادبیات الکترونیک» با موضوع «خواندن دیجیتال و فرایندهای شناختی؛ تمرکز، حافظه و یادگیری» ۲۹ تیرماه برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، اطلاع ‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، دومین نشست از سلسله وبینارهای فراملی «خواندن دیجیتال و ادبیات الکترونیک» با موضوع «خواندن دیجیتال و فرایندهای […]

دومین نشست از سلسله وبینارهای فراملی «خواندن دیجیتال و ادبیات الکترونیک» با موضوع «خواندن دیجیتال و فرایندهای شناختی؛ تمرکز، حافظه و یادگیری» ۲۹ تیرماه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، اطلاع ‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، دومین نشست از سلسله وبینارهای فراملی «خواندن دیجیتال و ادبیات الکترونیک» با موضوع «خواندن دیجیتال و فرایندهای شناختی؛ تمرکز، حافظه و یادگیری» به همت دفتر پژوهش و آموزش نهاد چهارشنبه ۲۹ تیرماه ساعت ۱۱ صبح برگزار می‌شود.

جنیفر تامسون (Jennifer Thomson)، استاد زبان و ادبیات و مدیر دپارتمان علوم ارتباطات انسانی در دانشگاه شفیلد انگلستان و محقق حوزه علوم اعصاب شناختی میهمان ویژه این نشست خواهد بود. همچنین اکبر مجیدی، استادیار علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه تبریز و پژوهشگر حوزه کتاب دیجیتال و یادگیری الکترونیکی نیز دیگر سخنران این نشست خواهد بود.

این وبینار به دبیری هما یزدانی، کارشناس پژوهش نهاد و دانش آموخته دکتری فلسفه علم و فناوری، روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه ساعت ۱۱ صبح برگزار می شود. علاقه مندان می توانند از طریق صفحه اسکای روم به آدرس skyroom.online/ch/researchpl/webinar در این برنامه شرکت کنند. همچنین صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl، پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد www.iranpl.ir و صفحه اینستاگرام نهاد @iranlibraries به صورت زنده این برنامه را پوشش خواهند داد.