‍ ‍ درآمدهای شهرداری سنندج کفاف حل معضلات شهری و ارائه خدمات مناسب نیست / ادارات دولتی در راستای ارائه خدمات بهتر به شهر و شهروندان در پرداخت بدهی های خود به شهرداری اهتمام ورزند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ فرهاد میمنت آبادی رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در دیدار اعضای […]

‍ ‍ درآمدهای شهرداری سنندج کفاف حل معضلات شهری و ارائه خدمات مناسب نیست / ادارات دولتی در راستای ارائه خدمات بهتر به شهر و شهروندان در پرداخت بدهی های خود به شهرداری اهتمام ورزند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ فرهاد میمنت آبادی رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر،شهردار سنندج و مدیران شهرداری با جهانگیر الیاسی مدیر کل راه و شهرسازی استان ضمن تبریک انتصاب ایشان خاطرنشان ساخت:در این برهه زمانی شهرداری سنندج ماهیانه بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان پرداخت حقوق پرسنل و دارای بدهی های متعدد از جمله معوقات پرداخت بیمه پرسنل،طلب پیمانکاران و انجام سایر خدمات می باشد که درآمدهای موجود پاسخگوی حل معضلات و اهداف پیشرو نیست باید در راستای ارائه خدمت بهتر به شهر و شهروندان ادارات دولتی در پرداخت بدهی های خود به شهرداری اهتمام ویژه نمایند.

میمنت آبادی موفقیت شهرداری را در گرو همکاری و تعامل سایر ادارات از جمله راه و شهرسازی با مجموعه مدیریت شهری دانست‌ و اذعان داشت:تعامل راه و شهرسازی با شهرداری می تواند به عمران و آبادانی بیشتر شهر منجر گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در ادامه‌ سخنان خود به وضعیت نامناسب مبلمان شهری سنندج اشاره و گفت:در سنندج از اسلوب صحیح معماری و شهرسازی برخوردار نیستیم و خیابان‌های این شهر با توجه به اسلوب صحیح معماری و متناسب با نیاز روز احداث نشده اند و این نقیصه مشکلات ترافیک و پارکینگ را دو چندان نموده است.

میمنت آبادی در ادامه به طلب شهرداری از اداره راه و شهرسازی اشاره و خاطرنشان کرد:شهرداری سنندج بالغ بر ۲۱ هکتار زمین مسکونی از اداره کل راه و شهرسازی استان طلب دارد که در صورت واگذاری آن برای شهرداری سنندج یک پشتوانه مالی و حق شهر و شهروندان سنندجی می باشد و می توان با استفاده از آن تغییرات اساسی را در سیما و منظر شهر ایجاد نمود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سرپناه بعنوان یک نیاز دیرینه بشر محسوب می‌شود گریزی زد و گفت:متاسفانه فشار سنگین تحمیل شده به مردم به دلیل نابسامانی بازار مسکن از یک سو و پایین بودن میزان درآمد بسیاری از خانوارها از سوی دیگر خانه دار شدن را به یک آرزو تبدیل کرده است لازم است با تدابیری که در دولت سیزدهم در حوزه مسکن‌ اتخاذ شده است با رایزنی و دلسوزی های مسوولان استانی شاهد ریشه کن شدن این معضل باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مطلوب نبودن جاده های استان بویژه جاده های منتهی به شهر سنندج گریزی زد و گفت:وضعیت جاده های استان چندان مطلوب،رضایت بخش و پاسخگوی نیازهای استان نیست و عدم تطابق با استانداردهای آن موجب بروز حوادث زیادی در این جاده ها میشود.