ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال و کرج- قزوین / ترددد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت  کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه های تهران – شمال و کرج – قزوین خبر دادو گفت: در محور فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت […]

ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال و کرج- قزوین / ترددد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت 

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه های تهران – شمال و کرج – قزوین خبر دادو گفت: در محور فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیررفت و برگشت تردد روان است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از،وزارت راه و شهر سازی آرین وضعیت مهورهای شمالی را توضیح داد و گفت: در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل شهرستانک تا نساء و محدوده سیاه بیشه و همچنین در آزادراه تهران – شمال مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۸ تا انتهای مسیر ترافیک سنگین است.
 به گفته معصومی در محور هراز مسیر(جنوب به شمال) محدوده های گالری امامزاده هاشم و آب اسک ترافیک سنگین است و در محور فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روان اعلام شده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در مورد وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: در آزادراه کرج – قزوین محدوده پل کردان ترافیک سنگین  گزارش شده است.
معصومی محورهای شمالی را فاقد هرگونه مداخلات جوی دانست و افزود: محور مسدود شریانی محور نیز ریگان – ایرانشهر است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور محور دارای انسداد فصلی را لاسم – ارجمند و محور مسدود غیرشریانی را تهران – امامزاده داود اعلام کرد