دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان کردستان: مشکل امروز دشمنان ما سپاه و بسیج وغیره نیست، مشکل اصلی دست یافتن آنها به منابع اقتصادی ومادی ماست چرا که جمهوری اسلامی در مقابل ابر قدرتی به اسم آمریکا که کدخدای غرب بود ایستاده است لذا معنی اصلی دیکتاور آنهایی هستند که همه توان […]

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان کردستان: مشکل امروز دشمنان ما سپاه و بسیج وغیره نیست، مشکل اصلی دست یافتن آنها به منابع اقتصادی ومادی ماست چرا که جمهوری اسلامی در مقابل ابر قدرتی به اسم آمریکا که کدخدای غرب بود ایستاده است لذا معنی اصلی دیکتاور آنهایی هستند که همه توان خود را کرده اند تا منابع کشورهای دیگر را به نفع خود جمع کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ محمود الله مرادی دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان کردستان درجلسه هم اندیشی دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات کردستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد وخاطره تمامی شهدا، و با ابراز تاسف که امروزه عده ای ابزار دست دشمن شده اند و آنها را میکشند گفت: امروزه نباید جمهوری اسلامی از بسیجیان غافل شود وبحث بسیج و بسیجی بودن در جامعه ما باید مورد توجه همه دست اندار کاران قرار بگیرد.

الله مرادی گفت: امروز ما در جنگ ترکیبی هستیم که به ماموستا،معلم و… ندارد و هر لحظه ممکن است تلفات بدهیم و دشمن تلاش میکند زمینه بهتری را فراهم کند تا با گول زدن عده ای خود باخته، در همه جا نفوذ کنند البته در بعضی از مسیرها اشکالاتی وجود دارد که بعضی از وقتها از جانب خودیها صورت می گیرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: دشمنان می خواهند نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرند وبرای دسترسی به منافع خود دست به هر ترفندی می زنند لذا اگر آگاهانه به این قضیه نگاه کنیم که چرا کشور عربستان سالهاست این همه ارزشهای انسانی را زیر سوال برده، وجنایات زیادی را مرتکب شده، اما هیچ کسی وهیچ کدام از کشورهای غربی به عنوان مدافعین حقوق بشر هیچ حرفی نزده و اعتراض نکرده اند پی می بریم که دشمنان فقط به دنبال منافع خود هستند.

وی با اشاره به وضعیت کشور سوریه که امروز به وسیله داعشیها بیش از یک میلیون کشته و اموالشان و دارایشان نیز از بین رفته است، گفت: دشمنان ما هر کدام درطمع یک تکه از کشور ما هستد تا همچون گذشته بتوانند به آن دست بیابند و امروز هم چنین خیالات خامی در سر دارند که راس ولیدر همه آنها آمریکا است.

الله مرادی افزود: تبلیغاتی که آنها انجام میدهند شایعاتی بیش نیست نمونه در بعضی از کانالها و فضای مجازی منتشر می کنند که ایران تا چند روز دیگر به عربستان حمله میکند و با اینگونه شایعه پراکنیها در صدد آن هستند که بودجه کشورهای اسلامی را از آنها بگیرند ودر جهت منافع خود به کار ببرند، لذا اگر امروز فرزندمان، خواهرمان ویا برادرمان در دام شایعات دشمن افتاد باید با تلاش و آگاهسازی، او را راهنمایی کنیم، چرا که امروز دشمن بیشتر بر ارزشهای دینی و عقاید جوانان ما کار میکند تا از هر طریقی به منافع اقتصادی وهمچنین با ایجاد جنگ روانی در بین مردم به اهداف خود برسد.

وی با اشاره به اینکه مشکل امروز دشمنان ما سپاه و بسیج وغیره نیست، گفت: مشکل اصلی دست یافتن آنها به منابع اقتصادی ومادی ماست چرا که جمهوری اسلامی در مقابل ابر قدرتی به اسم آمریکا که کدخدای غرب بود ایستاده است لذا معنی اصلی دیکتاور آنهایی هستند که همه توان خود را کرده اند تا منابع کشورهای دیگر را به نفع خود جمع کنند.

الله مرادی گفت: وقتی ما مقر ضد انقلاب را مورد هدف قرار دادیم آنهایی که دم از حمایت مردم کرد می زنند کجا بودند؟ پس مردم ما هم باید آگاه باشند که آنها صرفا به دنبال منافع خواهی خویش هستند.

وی با اشاره سناریو کشته سازی ضد انقلاب گفت: دشمنان در اغتشاشات با شلیک مستقیم گلوله، برهان کرمی را کشتند، در جوانرود سطلهای آشغال را آتش زدند، این کجای اعتراض است؟ آنها کلماتی را مطرح می کنند ک اکثرشان متوجه معنی و سرچشمه آن نیستند، لذا امر به معروف ونهی از منکر تنها به چهار تار موی زن مربوط نمی شود بلکه دامنه بسیار وسیعی دارد که باید بصیرت وآگاهسازی زیادی برای آن بکار برد.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان کردستان گفت:رفتار وحشیانه اغتشاشگرانی که با به شهادت رساندن سرهنگ نیروی انتظامی که حافظ امنیت وآرامش این مردم بوده تا آتش زدن آتش زدن خانه ای که در آن زن وبچه زندگی می کرد، بسیار تاسف بار است که اینها هنوز به جایی نرسید ه اند چنین کارهایی را انجام می دهند وای به حال روزی که به آن مقام وخواسته خویش برسند.

وی با اشاره به ضد انقلاب و کومله وجنایتهای آنان که مدام برای دامنه اغتشاشات بیانیه میدهند، افزود: آنها به قران، دین ماموستا و هیچ کس دیگری رحم نمیکنند و ماباید آگاه بلشبم که امروز کشور ما پنجه در پنجه آمریکا انداخته است واین قدرت بسیار بزرگیست که می بایست با آگاهی و بصیرت خود جوانها را نجات بدهیم واگر نتوانستیم جلوی آنها بی ایستیم.


سرهنگ سعید شعبانی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان نیز در این جلسه گفت: بسیجی دو تا ویژگی مثبت دارد که اولی مسئولیت پذیری است که با تفکر واعتقاد خود خالصانه خدمت جهادی میکنند وتا پای جان خود از امنیت کشور و مردم محافظت می کنند، و دیگری ایجاد وحدت انسجام و هم صدایی در جامعه است.

شعبانی با اشاره به اینکه دشمن با تلاش هرچه تمامتر در حال تفرقه افکنی بین اقوام و مردم است، گفت: چرا در شرایط کنونی کشور ماموستاها و روحانیون در استان کردستان، مسئولان بعضی از ادارات، روئسا، اساتید دانشگاهها هیچ حرف نمی زنند؟ ما باید آگاه باشیم که امروز دشمن با حسادت و طمع به پیشرفت های ما به دنبال منافع خود است، بنابراین انتظار داریم که افراد خاص روشنگری کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز باید با دانشجویان وجوانانی که معترض هستند، ارتباط بگیریم که مشکل آنها چیست، افزود: ما باید در این راستا تبیین و روشنگری کنیم، اگر امروز دشمن بر علیه ما جنگ ترکیبی ایجاد کرده واین نشان دهنده این است که امروز ایران ما موشک به فضا میفرستد و به اقتدار رسیده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: فضای مجازی یک فضای غیر اعتماد است، یک نفر در صدا وسیما که به عنوان کشته شده در اغتشاشات در فضای مجازی او را معرفی کردند، خودش اعتراف و صحبت می کند که زنده است، اما عده ای برای ختم ومراسم او از شهری به شهر دیگر می روند، این خیلی عجیب است!

وی با اشاره به قمه کشی یک اراذل و اوباش که طی روزهای اخیر در میدان آزادی سنندج در حالت مستی به ماموران نیروی انتظامی حمله میکند و قمه می کشید، گفت: جای تاسف دارد که این رفتار او از طرف افراد دیگر باتشویق مواجه می شود، واقعا داریم به کجا می رویم وبا نظام وسرمایه هایمان چیکار میکنیم؟

شعبانی با اشاره به ناآگاهی یک سری از اغتشاشگران و سر دادن شعارهایی که معنی آن را هم نمی دانند گفت: از یک دانش آموز دختر سوال کردیم که واژه زن، زندگی، آزادی یعنی چه؟ او هم در جواب گفت که نمی دانم واین جای تاسف بزرگیست که تدریس این کلمات و واژه ها از کجا سرچشمه می گیرد که یک دانش آموز بدون اینکه معنی و مفهوم یک کلمه را بفهمد و آن را درک کند در مقابل درب مدرسه شعار می هد.

وی گفت: ما با جنگ عجیبی مواجه هستیم،
دشمن سناریو کشته سازی را سالهاست در دستور کار خود قرار داده است مردم باید آگاه و بصیر باشند که خوشبختانه ما در راس، یک رهبر آگاه و فرزانه داریم که پوتین در مقابلش زانو زده است و این نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی ایران و شخصیت رهبر معظم انقلاب است.

شعبانی افزود: ما در کشور در حوزه معیشت و اقتصاد مشکل داریم اما هنوز تفکر بسیجی وجهادی در حوزه اقتصاد جای خودش را پیدا نکرده است، لذا آنهایی که به خیابانها می آیند واعتراض می کنند اکثرشان مشکل معیشتی دارند. وما باید این موارد را با بصیرت بررسی وپیگیری کنیم. که امروزه مشکل جوانان کشور ما چیست.

معاون هماهنگی کننده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ما در حوزه رسانه نیز مشکلات بسیاری داریم که همه اینها باید با تحقیق، بصیرت وآگاهی تمام آحاد جامعه بررسی شود.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان