معاون شهردار گفت: بالغ بر ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت‌تصویری، پلاک‌خوان، تردد شمار و زوج و فرد در سطح معابر شهری وجود دارد که به مدیریت آنلاین «برخط» ترافیک کمک می‌کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حسین حق‌شناس در حاشیه بازدید از مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری و بررسی نقاط گلوگاهی اظهار کرد: […]

معاون شهردار گفت: بالغ بر ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت‌تصویری، پلاک‌خوان، تردد شمار و زوج و فرد در سطح معابر شهری وجود دارد که به مدیریت آنلاین «برخط» ترافیک کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حسین حق‌شناس در حاشیه بازدید از مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری و بررسی نقاط گلوگاهی اظهار کرد: بیشترین عامل تأثیرگذار در ازدحام و حجم ترافیک مهرماه، پارک دوبل و توقف‌های لحظه‌ای و غیرمجاز است.

وی با اشاره به استفاده از دیتا اطلاعات ترافیکی در طول سال‌های گذشته افزود: بالغ بر ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت‌تصویری، پلاک‌خوان، تردد شمار و زوج و فرد در سطح معابر شهری وجود دارد که به مدیریت آنلاین «برخط» ترافیک کمک می‌کند.

‌ معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه نقاط مؤثر بر ترافیک شبکه معابر شهری در ساعات پیک ترافیک بالغ بر ۶۰ نقطه است، گفت: با مدیریت زمان‌بندی تقاطع‌ها، نظارت تصویری، همچنین استفاده از اکیپ‌های گشت بازرسی ستاد مهر نیروهای همیار ترافیک و همکاری تنگاتنگ پلیس راهور بیشترین تمرکز جهت جلوگیری از انسداد این نقاط انجام می‌شود