رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد از دستگیری ۲ صیاد غیر مجاز و متخلف و کشف و ضبط ۸۸ قطعه انواع ماهی در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری ایرنا،شاهین جهانگیرزاده روز سه شنبه با اعلام این خبر گفت: ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست هنگام پایش، گشت […]

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد از دستگیری ۲ صیاد غیر مجاز و متخلف و کشف و ضبط ۸۸ قطعه انواع ماهی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری ایرنا،شاهین جهانگیرزاده روز سه شنبه با اعلام این خبر گفت: ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست هنگام پایش، گشت و کنترل زیستگاه ها و منابع آبی سطح حوزه استحفاظی موفق به دستگیری این صیادان غیرمجاز و متخلف در دریاچه مغان شدند.

وی افزود: محیط بانان از این صیادان متخلف ۸۸ قطعه انواع ماهی و ۷۰ متر تور دامی غیرمجاز کشف و ضبط کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد اظهار کرد: صیادان غیر مجاز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل سیستم قضایی شدند.

جهانگیرزاده بیان کرد: مناطق و زیستگاه های تحت مدیریت به صورت شبانه روز توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پایش و کنترل می شود و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان برابر ضوابط و مقررات زیست محیطی برخورد قانونی خواهد شد.