معاون استاندار کرمان از توقف حرکت اتوبوس‌ها و صدور و تمدید گذرنامه‌های اربعین و آمادگی اردوگاه لشکر ثارالله در اهواز برای اسکان و استراحت زائران خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم،معاون استاندار کرمان از توقف حرکت اتوبوس‌ها و صدور و تمدید گذرنامه‌های اربعین و آمادگی اردوگاه لشکر ثارالله در […]

معاون استاندار کرمان از توقف حرکت اتوبوس‌ها و صدور و تمدید گذرنامه‌های اربعین و آمادگی اردوگاه لشکر ثارالله در اهواز برای اسکان و استراحت زائران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم،معاون استاندار کرمان از توقف حرکت اتوبوس‌ها و صدور و تمدید گذرنامه‌های اربعین و آمادگی اردوگاه لشکر ثارالله در اهواز برای اسکان و استراحت زائران خبر داد.
رحمان جلالی شب گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت مرزهای زمینی ایران و عراق و تردد زائران اربعین در این مرزها، اظهار داشت: با توجه به ازدحام زائران و کمبود امکانات در مرزهای عراق، با تصمیم ستاد مرکزی اربعین، مرزهای شش‌گانه به سمت عراق بسته شد.

وی بیان کرد: با دستور استاندار کرمان و همکاری سپاه ثارالله استان کرمان تدابیر لازم برای اسکان، استراحت و غذای زائرانی که در مرز شلمچه و حوزه اهواز با مشکل مواجه شدند، اندیشیده شده و زائران می‌توانند به اردوگاه لشکر ثارالله در اهواز مراجعه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با بیان اینکه کلیه سفرهای زمینی، چه با خودروی شخصی، اتوبوس و یا سفر ریلی برای زیارت اربعین منتفی است و در حال حاضر تنها امکان سفرهای هوایی وجود دارد، گفت: کسانی که در پایانه‌های مرزها حضور دارند تمهیداتی برای آنها اندیشیده شده که جای نگرانی وجود ندارد.